پیش بازی چلسی - اورتون

چلسی روزهای خوبی را سپری می‌کند و توانسته نسبتا به شرایط پایداری برسد. هر چند که تیم کونته ثبات و قدرت فصل گذشته را ندارد؛ ولی توانسته روحیه پیروزی را در خود حفظ کند و همین موضوع، چلسی را به یکی از مدعیان فصل تبدیل می‌کند. این اولین دیدار آبی ها در جام اتحادیه امسال است و قطعا کونته و شاگردانش برنامه ویژه ای برای کسب قهرمانی در این جام دارند.
با این حال آنها در اولین گام خود باید به مصاف یک تیم لیگ برتری یعنی اورتون بروند. با این حال اورتون حال و روز خوشی ندارد و این موضوع می‌تواند هم به ضرر و هم به نفع چلسی باشد. پس از اخراج کومان، این تیم هنوز جانشینی برای سرمربی هلندی معرفی نکرده است و در این شرایط، معمولا بازیکنان با تلاش بیشتری در زمین ظاهر می‌شوند و این موضوع ممکن است کار چلسی را دشوارتر کند.
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی، 2 پیروزی برای اورتون و 1 تساوی به دست آمده است. راس بارکلی، بولاسی، فونس موری، و کولمن به علت مصدومیت و گایه به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان برای این بازی نیستند. چلسی نیز درینک واتر، موزس و کانته را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 320326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟