پیش بازی چلسی - رم

 

شاگردان کونته که در دیدار هفته گذشته خود در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس دچار لغزش شدند، امشب در این دیدار خانگی به دنبال بازگشت به روند پیروزی های خود هستند. کونته که روزهای خوبی را با چلسی پشت سر گذاشته، در این فصل چندین لغزش را تجربه کرده و مشخص نیست که آیا تیم این فصل قدرت تکرار موفقیت فصل قبل یا موفقیت‌های بیشتر را دارد یا نه.
با این حال آنها در دو بازی اخیر خود در چمپیونزلیگ به پیروزی رسیدند و با 6 امتیاز صدرنشین گروهشان هستند. رم نیز با یک تساوی و یک پیروزی با 4 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و نزدیک ترین تعقیب کننده آبی هاست. دو تیم با حضور اتلتیکو در این گروه، کار دشواری خواهند داشت؛ هر چند که فعلا اتلتیکو در رده سوم قرار گرفته؛ ولی پیروزی آنها در دیدار امروز مقابل قره باغ می‌تواند آنها را به رده دوم برساند.
چلسی برای این بازی، ویکتور موزس و انگولو کانته را در اختیار نخواهد داشت و حضور موراتا و درینک واتر مشخص نیست. رم نیز امرسون، شیک، مارسدورپ و مونالس را در اختیار نخواهد داشت و حضور استروتمن و ال شعراوی نیز مشخص نیست. دو تیم پیش از این 4 بار به مصاف هم رفتند که 3 پیروزی برای چلسی و 1 پیروزی برای رم به دست آمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 317909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟