الکساندر نوری در انتظار اولین جایزه در فوتبال آلمان

جمعه شب جایزه فرهنگ فوتبال آلمان به برندگان اهدا می شود و آلکساندر نوری، سرمربی برمن یکی از چهار نفری است که سخنانش نامزد دریافت جایزه بهترین نقل قول سال فوتبال آلمان شده است.
جالب این که یکی از رقبای نوری در این رقابت، نقل قولی از توماس دلینی، بازیکن او در برمن است. سخنان توماس توخل، سرمربی فصل پیش دورتموند که در برخی رسانه های ورزشی آلمان از او به عنوان گزینه جانشینی نوری در برمن یاد می شود، هم از جمله نامزدها معرفی شده است. 
گزینه آخر شعار هواداران شالکه است؛ شعاری که آنها روی بنری در بازی پایان فصل شالکه برابر اینگولشتات نوشته بودند و از پادشاهان آبی پوش به خاطر همراهی شان در سفرهای پیاپی تشکر کرده بودند! در این بخش از جوایز فرهنگ فوتبال آلمان بهترین جمله یا جملات بازیکنان یا مربیان فوتبال انتخاب و نقل قول سال فوتبال آلمان شناخته می شود.
نوری در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور وردربرمن در لیگ اروپا گفته بود: "من با واژه اروپا مخالفتی ندارم. من که عضو حزب AFD نیستم." "آلترناتیو برای آلمان" حزب سیاسی محافظه کار آلمانی است که منتقد یورو و اتحادیه اروپاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟