جباری: استقلال برد السد را فراموش کرده باشد ، برنده دربی می‌شود/ شنیده‌ام بازیکنان از ضیافت مشترک دلگیر بودند

علی جباری درباره دیدارش با مهدی تاج اظهار داشت: در این جلسه، از فدراسیون فوتبال و تاج به خاطر ارسال گل بر سر مزار مرحوم منصور پورحیدری، همایون بهزادی، غلامحسین مظلومی، رضا احدی و ... تشکر کردم. در مورد وضعیت پیشکسوتان هم صحبت‌‌هایی انجام شد تا تدابیری صورت بگیرد و به آنها توجه شود. از فدراسیون خواستیم پیشکسوتان در امور باشگاه بیشتر دخالت کرده و از تجربیات خود استفاده کنند.

وی در مورد دربی 84 خاطرنشان کرد: هم استقلال تیم آماده‌ای دارد و هم پرسپولیس. هر تیمی که از موقعیت‌های خود استفاده کند، می‌تواند نتیجه بگیرد. اگر استقلال وارد حاشیه نشود و پیروزی برابر السد را فراموش کرده باشد، می‌تواند برنده دربی شود. بازیکنان استقلال جوان هستند و خوب می‌دوند. اگر آنها تحت تأثیر قرار نگیرند، می‌توانند برابر حریف خود نتیجه کسب کنند هر چند پرسپولیس نیز تیم آماده‌ای دارد.

پیشکسوت استقلال در واکنش به برگزاری ضیافت مشترک بین استقلال و پرسپولیس گفت: این ضیافت به خاطر تبلیغات اسپانسرشان بوده است. شنیده‌ام خیلی از بازیکنان از برگزاری این ضیافت دلگیر بودند. چیز خاصی نبوده و تنها کنار هم عکس گرفتند. فکر نکنم این مسئله روی دربی تأثیر بگذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 244350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟