مهارت های خانه داری + فیلم
حجم ویدیو: 4.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

هنر خانه داری مختص خانم ها نیست و هر فردی اگر با خلاقیت در تغییرات جزئی وسایل مورد استفاده آشنا شود برای مدت طولانی می تواند از مزایای آن بهره ببرد.

به گزارش رکنا، شما برای جدا کردن سیر از پوست می توانید یک بوته سیر را گرفته و با استفاده از چاقو سر آن را به طور عرضی برش دهید. با فشار دادن ناگهانی کارد روی دو بخش بریده شده سیر می بینید که به راحتی تمام حبه های سیر جدا شده و بدون پوست قابل استفاده است.

چطور زیپ لباس را تعمیر کنیم؟

برای تعمیر زیپ لباس هم می توانید از یک نی کمک بگیرید. با ایجاد برش هایی در نی و چسب مایع ریختن در بخش برش خورده نی و سپس قرار دادن نی در لای دندانه های زیپ می بینید که زیپ در لای چسب ها گیر می کند و موجب اتصال دو بخش زیپ می شود. البته باید وقتی بخش برش خورده نی را در دندانه ها از قسمت پایین لباس قرار دادید برش های اضافه را با قیچی ببرید.

ساخت سری جاسسی

با استفاده از یک فندک سر پلاستیکی یک بطری را حرارت دهید در حدی که نرم شده و بتوانید کمی آن را به داخل با استفاده از یک مداد یا هر وسیله دیگر به سمت بیرون بکشید. باید سر آن را کمی برش بزنید با استفاده از یک قیچی. وقتی خنک شد آن را در یک در پلاستیکی دیگر فرو کنید و بعد به جاسسی اضافه کنید. به همین سادگی هر مایعی که در آن بریزید قابل استفاده است.

نحوه اتو کردن کتونی

برای اینکه خودتان کتونی تان را که شسته اید اتو کنید تا چروک های روی کفش محو شود بخش جلویی کفش را که نم دار است با استفاده از یک پارچه بپوشانید و سپس اتو را روی آن قرار دهید و مانند اتو کشیدن لباس آن را اتو کنید. وقتی اتو و پارچه را بردارید خواهید دید که کفش تان مانند روز اول تمیز و نو به نظر می آید.

کدخبر: 771341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟