ترفندهای طلایی برای طولانی کردن عمر لباسشویی

استفاده از ماشین لباسشویی تنها جداکردن لباس ها و انتخاب زمان شستشو و حرارت آب مناسب نیست بلکه نکات ریز و البته مهمی در این زمینه وجود دارد که برای افزایش طول عمر این وسیله ی مهم باید رعایت کنید.

نکاتی پیرامون استفاده از ماشین لباسشویی

اشتباه کردن در زمینه شستشوی بسیار ساده است در این متن تعدادی از اشتباهاتی که در زمینه شستشو باید به خاطر داشته باشیم می پردازیم.

شست و شوی لباس ها با ماشین لباسشویی بسیار ساده به نظر می رسد ،قرار دادن لباسها داخل ماشین و اضافه کردن صابون و بعد روشن کردن ماشین اما ممکن است در همین حین اشتباهاتی رخ دهد که به سادگی موجب خرابی لباس یا ماشین میشود پس برای جلوگیری از این مشکل بایستی نکاتی را دانسته و رعایت کنید.

ماشین لباسشویی پر سرو صدا مشکل ساز می شود!

تق تق کردن ماشین وقتی ماشین لباسشویی جدیدی می خرید ابتدا باید آن را روی سطح صاف و مناسب نصب کنید ماشین وقتی بلرزد یا تق تق کند باید ماشین را تعویض یا هزینه زیادی را صرف تعمیر آن کنید پس بهتر است حتما هنگام نصب از نمایندگی معتبر درخواست کمک کنید و تا زمانی که فرد متخصص ماشین لباسشویی را نزد شما امتحان نکرده از ان استفاده نکنید.

زیپ های باز لباس ها را ببندید

وقتی لباس ها را بازیپ یا گره داخل ماشین میریزیدحتمن زیپ را ببندید که درب ماشین را خراش نیندازد و لباس های دیگر خراب نکند.

بیش ازحد پودر استفاده نکنید

اگر میخواهید بعد از شستشو لباس های تمیز داشته باشید طبق دستور از پودر شوینده استفاده کنید بیشتر از حد مجاز استفاده از مواد شوینده کار ماشین را مختل میکند.

لباس ها را داخل ماشین لباسشویی جمع نکنید

جمع کردن لباس های کثیف داخل ماشین 1 تا 2 روز موجب بوی بد در فضا می شود که چندان جالب نیست همیشه بعد از شستشو در ماشین را باز بگذاریدتاخشک شود اگر ماشین لباسشویی بوی بدی داد با نصف فنجان جوش شیرین ماشین را ضدعفونی و بشویید.

ماشین لباسشویی را با پاک کننده های خانگی ضدعفونی کنید

یک فنجان سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین بریزید و ماشین را روشن کنید تا چرخ کوتاهی بزند.

شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی مهم است

آیا میدانستید که همه ماشین ها فیلتر دارند فیلتر ماشین را بیرون بیاورید و بشویید که از انسداد آن جلوگیری کرده باشید اگر نمیدانید فیلتر کجاست به دفترچه آن مراجعه کنید و همینطور آبهایی که داخل درب جمع شده را پاک کنیدتابوی بدی نگیرد بعد دکمه شست وشو را بزنید تا باقی مانده پودرها شسته شود.

لی بل لباس ها را چک کنید

ماشین لباسشویی های مدرن برای انواع لباس ها دور های متفاوت دارد به همین منظورقبل از قرار دادن لباسها داخل ماشین لیبل آن را چک کنیدباانجام این نکات به عمر ماشین لباسشویی و لباس بیافزایید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟