شخصیت شناسی از  روی چیدمان خانه

صندلی اضافی:

وقتی که صندلی های اتاق نشیمنتان زیادتر از آنچه که واقعا نیاز دارید باشد، این نشان می دهد که شما مهمان دوستید و شخصیتی اجتماعی دارید. این نیز در مورد فضاهای آشپزخانه درست است، در حالی که فضای اضافی در جزیره آشپزخانه تان دارید، به این معنی است که شما می خواهید مهمانان صندلی داشته باشند و برای مدتی بمانند این اصول را باید در طراحی دفترتان نیز اجرا کنید. اگر شما کار مصرف کننده ای دارید و می خواهید افراد به دفترتان مراجعه کنند یا شما با نمایندگان شرکت ها صحبت می کنید، صندلی های راحت و محکم اداری داشته باشید.

کوسن :

داشتن کوسن های زیاد در مناطق شلوغ خانه نیز نشانه ای از خوش آمد گوییتان و بخشنده بودنتان است ، شما فقط نمی خواهید مردم بنشینند، می خواهید آنها احساس راحتی کنند و در نتیجه در خانه تان بمانند. اگر فضای دفترتان حس خانه دارد، کمی از کوسن ها استفاده کنید تا حس راحتی خانه و خوش آمدید گویی خانه تداعی شود.

کانتر:

کانترهای غیر مجزا و میزهای بالا، نوع خاصی از شخصیت را نشان می دهند که ارزش چیزها بیشتر از کابردشان برایتان مهم هستند برای مثال، اگر دستگاه قهوه سازتان را روی کابینت آشپزخانه قرار می دهید، به احتمال زیاد نوع شخصیتی دارید که بیشتر وقت خود را برای آماده سازی آنها صرف می کنید همان کارها در حمام، اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز درست است. اگر دوست دارید همه چیز را کم کنید، و کمتر از آن جلو چشم بگذارید، شخصیت شما در سبک طراحی A است.

دقت در هنگام اجرای حداقل استفاده از کانتر در دفتر، در این صورت شما نمی خواهید سردی و یا شلوغی را به افراد انتقال دهید ؛ راه هایی وجود دارد که با دقت انتخاب کنید که مواردی را دور از چشم نگه دارید و کدامیک را در فضا انتخاب کنید، برای داشتن ترکیبی کامل از سرما و گرما.

پارچه های نرم :

افرادی که اقلام لوکس و چیزهای شایسته را در زندگیشان ترجیح می دهند، اغلب بیان کننده روحیات نرم و شفاف آنهاست. شما کروم و فلزات را در یک خانه یا اداره ای که با ظرافت عالی طبقه بندی شده را مشاهده نمی کنید، چوب های تیره، سایه های عمیق قرمز یا آبی را در لایه های در پرده ها، مبل ها و کفپوش ها خواهید دید.

رنگ های خنثی:

استفاده از رنگ ها و الگوهای خنثی نشان می دهد که شما یک صلح طلب هستید ، هنگامی که از اجزای بیضی یا رنگی اجتناب می کنید، از زمینه متوسط استفاده می کنید.در خانه، این می تواند خسته کننده و یا حتی خارج از مد باشد در دفتر، با این حال، دکورهای خنثی گزینه های هوشمند هستند، زیرا بهترین فرصت برای ایجاد یک تصوری خوب در افراد می باشد.

رنگ نقاشی:

چیزی به سادگی انتخاب رنگ نقاشی برای دیوارها چیزهای عمیقی در مورد شخصیت شما می گوید ؛ افرادی که عاشق نارنجی و زرد هستند خوشبین می باشند، ترجیح می دهند نیروی خورشید و آتش را در زندگی خود وارد کنند. رنگ های گرم و روشن نیز با ادراک شخص بازی می کنند، زیرا به نظر می رسد که به جلو حرکت می کنند، در حالی که رنگ های خنک برعکس هستند.

افرادی که به سوی آبی و سبز روشن تر تمایل دارند، یاداور سایه هایی از آسمان و یا آب است و افراد اجتماعی و خلاق به طور کلی به رنگ های جواهر، مانند زمردی و بنفش مرتبط با اشرافی و حتی هالیوود کشیده شده است.

هنگامی که بحث دکور دفتر پیش می آید، انتخاب رنگ بسیار مهم است، زیرا این امر به نحوه درک دیگران از شرکتتان مربوط می شود ، انتخاب رنگ نیز در هنگام طراحی مدل های دیجیتالی، مانند وب سایت ها نیز مفید است.

طرح های طبقات باز:

یک خانه یا دفتر با یک طرح طبقه باز، نشان می دهد که احساس خوب و همبستگی در خانه وجود دارد. احساس می شود هیچ محدودیتی وجود ندارد و حس خوش آمدید به افراد دارد. طرح های طبقه بسته، هرچند در بعضی از مراکز اداری ضروری است، اما احساسات محدودتری را ارائه می دهد و حس خوش آمدگویی خوبی ندارد. یک طرح طبقه باز نیز باعث می شود یک منطقه به نظر بزرگتر از آنچه هست برسد، به خصوص اگر نور طبیعی زیاد باشد.

وسایل عتیقه:

وسایل عتیقه را به وسایل خودتان اضافه کنید، حتی اگر در دوره زمانی خاصی آنها را مشاهده نکنید. فردی که عناصر قدیمی یا عتیقه دارد، نشان می دهد که عاشق تاریخ است. در یک محیط دفتر، می تواند پیشرفت های بالاتری را بخواهید، اما سطح بالاتری از جدی بودن را نیز داشته باشید، بنابراین درباره اینکه چه تصوراتی را می خواهید نشان دهید فکر کنید.

درست است که دکور منعکس کننده شخصیت شماست، حتی اگر در گذشته آن را نمی دانستید ؛ به خاطر اینکه فضایی را در خانه یا در دفتر طراحی کنید، این افکار را در ذهن خود داشته باشید، بنابراین طراحی شما می تواند دقیقا همان چیزی را که می خواهید در مورد شما نشان دهد .

پالت رنگ داخلی توضیح می دهد:

رنگهایی که انتخاب می کنید وقتی به دیوارها، مبلمان و وسایل شما می آیند، نکته هایی را از شخصیتتان بازگو می کنند و می تواند خلق و خوی شما را نشان دهد. هر یک از رنگ ها دارای خاصیت خاصی هستند مثلا قرمز با شور و علاقه همراه است و یک انتخاب جسورانه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای منعکس کردن خشم و عشق.

قرمز برای تحریک اشتها شناخته شده، به طوری که می تواند یک رنگ برای استفاده در فضاهای غذاخوری باشد و زرد یک رنگ شاد است که به مثبتی و خوش بینی اشاره دارد ، زرد می گوید که صاحب خانه به عقل و خلاقیت اشاره دارد.

آبی یک سایه تسکین دهنده است که با شخصیت رها شده همراه است در حالی که سبز انتخابی محبوب برای افرادی پرماجرا است که دوست دارند زمان را در خارج از منزل صرف کنند.

شخصیت خود را با رنگ دکوراسیون منزلتان نشان دهید:

اگر می خواهید خانه شما منعکس کننده شخصیتتان باشد، می توانید با انتخاب رنگی که پیام واضحی از کسی که شما هستید،بدهد، این کار را انجام دهید. نکته بزرگ در مورد انتقال نوع شخصیت شما از طریق خانه شما، دکور است که می توانید آن را با رشدتان تغییر دهید.

تغییرات ساده اینجا و آنجا می تواند خلق و خویتان را با سهولت کامل تغییر مثبت دهد.اگر شما سیاه می چینید، این یک سایه قدرتمندی است که بازتابنده شخصیتتان می باشد، اما عاقلانه است که از این رنگ در مقادیر کوچک استفاده کنید.

کوسن ها راه عالی برای تسکین ظاهر خانه هستند ؛ بنفش سایه نفسانی است که تأثیرات مثبتی بر زندگی عاشقانه شما دارد اما می توان آن را برای معنویت به کار برد چرا یک دیوار را امتحان نکنید تا محیط یک اتاق خواب را تغییر دهید همین الان دست به کار شوید و انجامش بدید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟