ترفند بهترین خرید گوجه فرنگی

چگونه بهترین گوجه فرنگی را انتخاب کنید:

اول، شایع ترین نوع گوجه فرنگی را بشناسید ؛ صدها نوع از گوجه فرنگی وجود دارد،اما گوجه فرنگی رومی، گیلاسی، انگوری، و مرواریدی شایع ترین گونه هایی است که احتمال دارد با آن مواجه شوید . آنها همه خوشمزه هستند ؛ به عنوان مثال، گوجه فرنگی های گوشتی را در ساندویچ ها استفاده کنید، زیرا اندازه بزرگ آنها ایده آل ساندویچ است.

رومی برای سس ها و سوپ ها عالی هستند، زیرا دانه های کمتری دارند. گوجه فرنگی انگوری برای تتقلات و گوجه فرنگی گیلاسی فقط برای سالاد مناسب است و در نهایت، گوجه فرنگی های مرواریدی برای خوردن با نمک عالی هستند ،میشه گفت خاویار گوجه ها هستند.

مشخصات گوجه فرنگی خوب

هر کدام از گوجه فرنگی که خریداری می کنید، همین چیزها را دنبال کنید مهم نیست که گوجه فرنگی انواع مختلف دارد، نسبت به نیاز خود آن را تهیه کنید.

شناخت گوجه فرنگی خوب و تازه از روی پوست آن:

از گوجه فرنگی با هر گونه لکه قابل توجه، تیرگی و یا چین و چروک پوستی اجتناب کنید. "پوست باید شفاف بدون لکه باشد" تغییر رنگ یا کم آبی در ساقه ها می تواند سن یا وضعیت ذخیره سازی نامناسب را نشان دهد و اگر ساقه وجود داشته باشد، باید سبز باشد. "

وزن مناسب برای گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی خوب، نسبت به سایز خود سنگین تر است ، پس بهترین را انتخاب کنید.

آخرین کاری که باید برای انتخاب گوجه فرنگی انجام دهید:

آن را بو کنید؛ اگر بوی شیرین آن را در اطراف ساقه و برگ حس کردید، بهترین را انتخاب کرده اید.

اگرچه شما می توانید آنها را در تمام طول سال خریداری کنید، آنها از لحاظ فنی فقط در فصل تابستان هستند چیزی که در مورد گوجه فرنگی وجود دارد این است که آنها فقط بین ماه تیر تا شهویور ، واقعا خوب هستند. در واقع، آنها در طول تابستان خیلی بهتر هم خواهند بود، برخی از مردم از خوردن گوجه در ماه های دیگر اجتناب میکنند و بسیار بعید است که آنها را در منو بیشتر رستوران ها ببینید ، این احتمالا به این علت است که گوجه فرنگی ها طی 60 سال گذشته فرسوده شده اند.

مشخصات گوجه فرنگی خوب

"به طور کلی در پرورش آنها به صورت گل خانه ای طعم و مزه آن تغییر کرده است، "گوجه فرنگی باید ظاهری زیبا با شکر کم، عطر و طعم ملایم و بافت نرم داشته باشد."در حالی که تولید انبوه گوجه ها ممکن است دارای پوستی ضخیم باشند، که به آنها اجازه می دهد طولانی تر بمانند، البته طعم گوجه محلی را نمیدهد .از آنجایی که باید مسافت های طولانی را طی کنند، گوجه فرنگی های محلی یا منطقه ای،عمر کمتر و طعم بهتری دارند.

متأسفانه، این گوجه فرنگی های محلی در همه فصول رشد نمی کنند پس اگر مایل به مصرف گوجه در همه فصول هستید،باید نوع بی طعم آن را مصرف کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

کدخبر: 408934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟