ترفندهای ست کزردن فرش با مبل و پرده ها!

ست کردن رنگ مبل با فرش های طرح دار و شلوغ کار ساده ای نیست, اصول ست کردن فرش با مبل را در نمناک مشاهده کنید.

نحوه ست کردن فرش با مبل

ست کردن فرش با مبلماندر دکوراسیون منزلبسیار حائز اهمیت است و اگر نتوانید فرش هایتان را با مبل های خانه تان ست کنید دکوراسیون داخلی منزل شما زشت و بی ریخت خواهد شد. در ادامه این پست نحوه ست کردن مبل با فرش را به برایتان بیان خواهیم کرد.ست فرش با مبل

اگر در منزل فرش های طرح دار و رنگی زیادی دارید و قصد دارید مبل ها را با این فرش های شلوغ ست کنید باید چه روشی به کار برد؟

اصول ست کردن فرش با مبل

سوال کاربر :

سلام خونه ما فرشهای قرمز پررنگی دارد با حاشیه مشکی ..و پرده های کرم رنگ .. رنگ دیوار ها یک رنگ سفید .. و دوست دارم از دو رنگ در مبل های که می خرم استفاده شود اما به خاطر رنگ پررنگ قرمز فرش در انتخاب رنگ دچار مشکل شده ام لطفا کمکم کنید.

پاسخ کارشناس :

فرش منزل شما به دلیل بزرگ و پر رنگ بودن قدرتمندترین موضوع دکوراسیون Decoration شماست پس باید دیگر المان (موضوع ) ها با آن هماهنگ شوند و چون فرش پرنقش و نگار و رنگ است پس مبلمان شما باید تک رنگ باشد و یا اگر از دو رنگ هم استفاده می کنیدنباید پارچه رومبلی شما گلدار و شلوغ باشد.

ست فرش با مبل

ست کردن فرش با رنگ مبل

ترجیحا هر چقدر پارچه رو مبلی شما ساده تر و یا با نقوش کم رنگ تر باشد بهتر است.ست فرش با مبلدر رابطه با انتخاب رنگ هم می توانید ابتدا به پالت رنگ های مکمل و پیشنهادات ما که شامل کرم، قهوه ای، نسکافه ای، بژ، صورتی و سفید است توجه کنید:

اگر مبلمان Furniture سفید انتخاب می کنید در آن صورت دیوارها نیاز به تغییر رنگ ندارند ولی اگر مبلمان کرم، قهوه ای و یا نسکافه ای انتخاب می کنید اگر رنگ دیوارها را به کرم تغییر دهید نتیخه بهتری می گیرید.

مبلمان سفید را با فرش های قرمز و دیوارهای بدون رنگ استفاده کنیدست فرش با مبل تغییرات مورد نیاز در مورد پرده

پرده باید بلند و تا کف باشد تا به این ترتیب خانه و ارتفاع سقف را بزرگ تر و بلندتر کند.

 

کدخبر: 400918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟