فریبا نادری :  با کرونا به من خوش گذشت / به کودکان کار ماسک و دستکش هدیه می دهم

فریبا نادری - بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر رکنا درباره وضعیت زندگی خصوصی و حرفه ای در این روزهای کرونایی گفت: کرونا تفاوت چندانی در زندگی من ایجاد نکرد . قبل از کرونا هم به صورت گزینشی پروژه ها را انتخاب می کردم و زمانی که قراردادی نبسته بودم در خانه بودم و بیشتر در کنار خانواده وقت می گذراندم ولی کرونا باعث شد که زمان بیشتری که در کنار خانواده باشم و چون تردد محدود بود ، همه خانواده در کنار هم زمان بیشتر و بهتری را گذراندیم. کرونا بیشتر برای من باعث شد در خانه بمانم و با خانواده ام حسابی خوش بگذرانم.

نادری با گفتن از اینکه یک کار کودک که ادامه محله گل و بلبل بود به من پیشنهاد شد اما به دلیل شرایط کرونایی نرفتم ادامه داد : علی رغم این که بازی در کار کودک را خیلی دوست دارم ولی به خاطر این ویروس و شرایطی که ایجاد کرده است این کار را نپذیرفتم . درحال خواندن فیلمنامه یک کار هستم و پذیرش کار هم بستگی به این دارد که چه زمانی فیلمبرداری کار آغاز شود.

نادری از انجام فعالیت های روزانه اش در این شرایط بحرانی کرونا گفت: سعی می کنم مطابق دستورات و پروتکل های بهداشتی که اعلام شده است رفتار کنم و به مراکزی که این پروتکل ها را رعایت می کنند می روم . به طور مثال سالن زیبایی که  مشتری آن هستم  به تازگی فعالیت مجدد خود را آغاز کرده است و امروز هم به آن جا رفتم و به خوبی پروتکل بهداشتی را رعایت می کردند .خرید کردن و آرایشگاه رفتن کارهایی است که باعث می شود حال ما خانم ها را بهتر کند من هم مثل همه زن ها از این دو کار لذت می برم .

هدیه دادن ماسک و دستکش به کودکان کار

این بازیگر از تاثیرگذارترین تصویری که این روزها در جامعه دیده است اظهارداشت: دردناک ترین تصویری که این روزها دیدم کودکان کار و متکدیانی است که بر سرچهارراه ها هستند و ماسک، دستکش، الکل و از این دست اقلام بهداشتی که تو ماشینم دارم را به آن ها می دهم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مینا سجادی
آیا این خبر مفید بود؟