پرویز پرستویی: مردم ایران یک سال است که آسایش ندارند+فیلم

به گزارش گروه هنری رکنا، پرویز پرستویی بازیگر سر شناس کشورمان در این روزهای سخت کرونایی با کمک مردم و تعدادی از ورزشکاران در حال کمک رسانی به خانواده های بی بضائت و زنان بیسرپرست که روز مزد بوده اند و در این روزها بدون پس انداز امورات می گذرانند، است.

او به تازگی ویدئویی غم انگیز از خوانندگی یک پسر جوان، بر روی برانکارد که دارای معلولیت جسمی است منتشر کرده است و پیوست این ویدئو در صفحه خود نوشت:

"نمیدونم، چه شرحی باید برای این فیلم نوشت، نمیدونم،فقط وقتی این فیلم و دیدم و شنیدم، چشمامو بستم و به فکر فرو رفتم .

با چشم بسته اشک ریختم.با خدای خودم کلی حرف زدم .خیلی وقت ها با صدای بلند، باخدا دعوا می کنم ،ولی باز هم من تسلیم می شم .

الان یکساله مردم ایران ،آرامش و آسایش ندارند.اتفاق پشت اتفاق،تحریم، تورم، زلزله، سیل، کشتی، هواپیما، ودر سال جدید جنگ نابرابر، جنگ با دشمن نامرئی و پنهان، کشته شدن انسانهای بی گناه توسط کرونا،آن همبدون مراسم سوگواری عزیزانشان. پزشکان و پرستاران و کادر درمانی دور ازخانه وخانواده، خانه وکاشانه شان ،شده گوشه ،گوشه بیمارستان ها در کنار بیماران مبتلا به این ویروس لعنتی.

تبعاتشورشکستگی و نداریشرمنده شدن خانواده های آبرودارو داشتن جوانانی چنین، که دراز کشیده روی برانکارد و ناله سردادن از همه چی

با خدا حرفم این بود، خدایا تاکی باید شاهد این درد ها و ویرانی ها باشیم ...؟تاکی...؟

فعلا که از دست انسان هم کاری ساخته نیست !پس خودت فرجی کن،

عزیزان، هموطنان، ملت شریف و دوست داشتنی، می دونم و می فهمم روزگار سختی رو می گذرونیم، چه به لحاظ مالی

وچه ب لحاظ روحی روانی، ولی ضمن آرزوی شفا برای این جوان و همه گرفتاران امیدتون و از دست ندید.

در کنار هم وباهم باشید.آرزوی بهترین هارو براتون دارم، مراقب سلامتی و احوالاتتون باشید."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 559580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟