همکاری دو خواننده پاپ مشهور/ اجرای زانیار خسروی و مازیار لشنی در برج میلاد

زانیار خسروی و مازیار لشنی، دو خواننده و موزیسین نام آشنای موسیقی پاپ در تاریخ ۲۴ دی ماهِ جاری، طی دو سئانس و با گلچینی از بهترین آثار قدیم و جدید خود به دیدار هوادارانشان در مرکز همایش های برج میلاد می روند.

در یکی دو سال اخیر گروه ای-هام با انتشار قطعات متعددی توانسته طرفداران زیادی به دست بیاورد. ترکیب دلنشینی از صدای زانیار که مخاطبان سالهاست او را می شناسند و صدای مازیار لشنی که عضو جدیدی در عرصه خوانندگی پاپ به شمار می آید و با تحریرهای ایرانی اش شناخته شده این دوئت را با اقبال و استقبال شایسته ای از سوی مخاطبان مواجه کرده است.

به گزارش موسیقی ما، در کنسرت پیش رو، گروه ای-هام به اجرای تک آهنگ ها و قطعات پیش تر منتشر شده همچون قطعه "تاب و تب" و همچنین قطعاتی تازه پرداخته و شب زمستانی مخاطبان را دعوت به گرمی خواهند کرد.

بهای بلیت های این کنسرت ۵۰ و ۷۰ و ۸۰ … الی ۱۸۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی ای-هام به خوانندگی زانیار خسروی و مازیار لشنی، در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۲ از تاریخ ۲۴ دی ماهِ جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟