فیلم لو رفته از بنیامین بهادری در کنار همسر دومش + تصویر
حجم ویدیو: 2.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، به نظر می رسد بنیامین بهادری پس از دوران بسیار دشوار پس از فوت همسر اول خود، حالا بار دیگر به آرامش و شادی نسبی در زندگی رسیده است. در ویدیویی که به تازگی از این خواننده محبوب در خانه اش منتشر شده است، بنیامین را در حال خوانندگی در حضور همسرش نشان می بینیم.

بیوگرافی بنیامین بهادری

بنیامین بهادری متولد 18 شهریور 1361 در تهران، خواننده پاپ کشورمان است.

دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن است از شعر و موسیقی و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر نیز به شمار می رود.

بنیامین بهادری

خانواده

بنیامین در محله جیحون تهران از یک خانواده کلیمی متولد شد. یک خواهر و سه برادر بزرگتر از خود دارد، پدر کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است و آخرین مقطع تحصیلی اش نیز دیپلم رشته انسانی است.

علاقه به شعر و ادبیات

شعر و ادبیات از دوران کودکی همراه من بود و از 16 سالگی شعر می‌ گفتم. جالب است بدانید در 18 سالگی رتبه‌ چهارم بهترین شاعر زیر 30 سال را کسب کردم و از دوران دبستان در گروه های سرود و آواز مدرسه نفر اول بودم.

بنیامین بهادری

از ترانه تا آهنگسازی

در سال 1377 وقتی 16 ساله بود با شعر وارد عرصه موسیقی شد. بعد از سه سال ترانه سرایی در 19 سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد و سپس در سال 1381 اولین کار حرفه ای خود را بنام گل های رنگین کمان ساخت این آهنگ با صدای عروسکی بنام چرا، پر فروشترین کار کودکن بعد از انقلاب شد.

شهرت با اولین آلبوم

اولین آلبوم رسمی بنیامین، آلبوم 85 نام داشت. این آلبوم بصورت اتفاقی توسط تنظیم کننده آن لو رفت، ترانه دنیا دیگه مثل تو ندارند در این آلبوم شروعی بر شهرت تمام نشدنی بنیامین بود که هنوزم او را با این آهنگ می شناسند.

بنیامین بهادری

ثبت احوال بنیامین را قبول نکرد

قرار بر این بود که نام بنیامین بعنوان اسم شناسنامه ای ام ثبت شود اما به هر دلیلی توسط ثبت احوال قبول نشد و پدرم اسم وحید را برایم انتخاب کرد. اما از همان دوران کودکی بنیامین صدایم کردند.

انصراف از دانشگاه

به دلیل نمره‌ ی زیاد چشمانم و معافیت از سربازی تصمیم گرفتم از تحصیلات دانشگاهی انصراف دهم و آخرین مدرک تحصیلی‌ ام دیپلم باشد.

بنیامین بهادری

ازدواج اول و بارانا

بنیامین بهادری در سال 88 با نسیم حشمتی ازدواج کرد.

بنیامین می گوید : من و نسیم از سال 79 با هم آشنا بودیم و سال 88 با هم عقد کردیم، این زوج در 9 اردیبهشت 1390 صاحب دختری بنام بارانا شدند.

تصادف و فوت همسر

29 آذر 92 در حالی که نسیم حشمتی راننده ماتیزی بود که همسرش بنیامین و دخترش نیز در ماشین بودند که در یک لحظه پژو 206 با سرعت 170 کیلومتر از پشت به آنها می زند.

سرعت 206 به حدی بالا بود که ماشین ماتیز بعد از سه دور چرخش روی تپه های اتوبان همت پرت می شود، خانم حشمتی بعد از انتقال به بیمارستان بعلت خونریزی داخلی فوت کرد.

بنیامین بعد از مرگ همسرش آهنگ یه خونه را به یاد وی اجرا کرد.

بنیامین بهادری

ازدواج دوم با شایلی

بنیامین 2 سال بعد از مرگ دلخراش همسرش در اواخر اسفند ماه 94 با شایلی محمودی ازدواج کرد، مراسم این دو در کشور آمریکا انجام شد.

بازیگری با همسر دوم

در سال 95 بنیامین بهادری با همسرش شایلی در فیلم سلام بمبئی کنار محمدرضا گلزار بازی کرد، خانواده شایلی محمودی در کشور آمریکا زندگی می کنند.

بنیامین بهادری

فرزندان

بنیامین و شایلی در 27 مهر 1396 صاحب فرزند پسری بنام بن سان در آمریکا شدند، دومین فرزند این زوج هم 11 آذر 1367 بنام شایمین در ایران بدنیا آمد.

آرامش و خواب

من دغدغه‌ آنچنانی در زندگی ندارم.

در خوب و بد روزگار مهم‌ ترین مسئله برایم آرامش است در آرامش می‌ توانم روی موسیقی و ساخت یک شعر خوب تمرکز داشته باشم.

بنیامین بهادری

تدریس موسیقی

بنیامین مدتی بعنوان مدرس در موسسه هنری کارنامه یک دوره کلاس هایی در مورد ادبیات و جهان بینی هنر و نگرش خاص خود به دنیا را تدریس می کرد.

آلبوم ها

● آلبوم ماه مهربون – 1394

● آلبوم 85

● آلبوم 88

● آلبوم 93

● آلبوم 94

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهرداد امامی
آیا این خبر مفید بود؟