بهترین نقش آفرینی‌ها در سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند + تصاویر

به گزارش رکنا، منتقدان فیلم هالیوود ریپورتر تعدادی از اجرا‌های برتر امسال را معرفی کردند که بیش از همه تاثیرگذار بوده اند.

این سایت نوشت: امسال سالی بود که بازی‌ها و نقش آفرینی‌هایی را شاهد بودیم که هیچ لیست کوتاهی نمی‌تواند آن‌ها را معرفی کند.

در ادامه این فهرست را از نظر بگذرانید:

آکوافیلنا در فیلم «وداع»

این خواننده که به بازیگری نیز مشغول است، در فیلم‌های سینمایی «هشت یار اوشن» و «آسیایی‌های خرپول» بسیار موفق بود، اما نقش آفرینی به عنوان زنی که بین دو فرهنگ سنت و مدرنیته، وفاداری به خانواده و قطب اخلاقی خودش گرفتار شده به خصوص در سکانس‌هایی مقابل مادربزرگش مورد تحسین منتقدان این سایت قرار گرفته است.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

آنتونیو باندراس در «درد و افتخار»

این فیلم به کارگردانی پدرو آلمودوار است که باندراس توانست جایزه بازیگر جشنواره کن را نیز دریافت کند. او در این فیلم نقش کارگردانی را بازی می کند که در عرصه خود رو به افول است و نگاهی به انتخاب هایش در گذشته دارد. از نگاه منتقدان بازی او در این فیلم با روح‌ترین کاری است که در طول فعالیت هنری اش انجام داده است.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

تیموتی شالامی در «زنان کوچک»

بازی عمیق تیموتی شالامی در چند سال اخیر باعث شده که او در این لیست قرار بگیرد. او اگرچه برای این فیلم مدعی جوایز معتبری نیست، اما تحسین منتقدان این سایت را به دنبال داشته است. داستان فیلم «زنان کوچک» راوی زندگی یک چهار خواهر است که علی رغم اوقات سخت و خشن، آن‌ها هرگز خوش بینی خود را از دست نمی‌دهند و همزمان با اینکه بزرگتر می‌شوند و مشکلات زندگی آن‌ها را آبدیده‌تر می‌کند، با حوادث تلخ و تراژدی‌های مختلف نیز روبرو می‌شوند.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

آدام سندلر و اسکارلت یوهانسون در «داستان ازدواج»

این دو به عنوان یک زوج در فیلم هنرمندان نوا بامباک به نام داستان ازدواج نقش آفرینی می‌کنند که به گفته هالیوود ریپورتر این نقش‌ها زنده و ملموس‌ترین کار‌هایی است که آن‌ها در دوره کاری خود انجام داده اند. بسیاری از اجرا‌ها در این فیلم قلب شما را می‌شکنند که همه آن از بازی این دو نشأت می‌گیرد.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

لوپتیا نیونگو در «ما»

شاید یکی از مهمترین المان‌های فیلم سینمایی جوردن پیل، بازی نیونگو باشد که سعی می‌کند به طور همزمان یک مادر و یک همسر باشد. داستان فیلم همانند فیلم قبلی جردن پیل در ژانر ترسناک و روایتگر زندگی یک خانواده است که با همزاد‌های خود روبرو می‌شوند که قصد کشتن آن‌ها را دارند.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

جو پشی در «مرد ایرلندی»

شخصیت جو پشی در فیلم حماسی مارتین اسکورسیزی از جنایت‌ها و سیاست در آمریکا، بسیار مهم است و همه راه‌ها به او که راسل نام دارد ختم می‌شود. جو پشی در این فیلم بسیار موفق بوده و توانسته در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل گلدن گلوب نیز نامزد شود و شاید شانس این را هم داشته باشد در این زمینه آل پاچینوی نامدار را شکست دهد.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

واکین فینیکس در «جوکر»

همانطور که ظاهر شخصیت جوکر از نظر فیزیک بسیار متفاوت بود، بازیگر این نقش هم بازی متفاوتی را از شخصیت جوکر ارائه می‌دهد. به گفته منتقد هالیوود ریپورتر او با الهام از خشونت هوشیارانه در این فیلم به تقسیم قدرت و ثروت در شهر خیالی گاتهام می‌پردازد.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

برد پیت در «روز و روزگاری در هالیوود»

از دومین لحظه‌ای که برد پیت در فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» ظاهر می‌شود، مخاطب را به سمت خودش می‌برد و با تنهایی خاص و اعتماد به نفس متمایز کننده اش قدرت این ستاره را در بیشترین حالت ممکن نشان می‌دهد.

بهترین نقش آفرینی‌های سال ۲۰۱۹ انتخاب شدند

در این لیست نام بازیگرانی مثل آفری وودارد برای فیلم «کلمنسی»، تایلر راسل برای «امواج» ادی مورفی برای «نام من دلمایت است» و جرج مک کی برای «۱۹۱۷» نیز دیده می‌شود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟