وحشت خانم بازیگر از اجرای مراسم اسکار

مجری‌گری در مراسمی همچون اسکار شاید آرزوی خیلی‌ها باشد، اما وقتی نوبت به آدم‌های دل نازک می‌رسد، این کار تبدیل به یک کابوس می‌شود، زیرا چشم میلیون‌ها نفر آدم بر روی شما خواهد بود.

حالا مجری اسبق برنامه اسکار یعنی آن هاتاوی پس از چند سال از ترس و وحشت بینهایتی که در شب مراسم اسکار تحمل کرد پرده برداشته است. زیرا به قول خودش آن شب واقعا برایش همچون کابوس بود.

او در گفتگویی با مجله ET گفت: "روز بعد از مراسم تازه می‌فهمی چه کار کرده ای. شاید آن شب همه چیز خوب باشد و هر کسی که به تو می‌رسد بگوید اجرایت عالی بود و همه از شما تعریف کنند. اما وقتی روز بعد، خودت می‌نشینی و اجرایت را می‌بینی تازه می‌فهمی چه کار کرده ای."

هاتاوی که در سال ۲۰۱۱ همراه با جیمز فرانکو، اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشتند اعلام کرد که علیرغم استرس وحشتناک و البته برخی تپق‌هایی که زده بود، ولی باز در کل از اجرایش راضی بوده است و البته تجربه بینظیری برای او به حساب می‌آید.

وی افزود: "راه حل من به همه این مسائل خیلی ساده است: ما شانس می‌آوریم. خواه در این مراسم بی نظیر باشیم خواه افتضاح به بار بیاوریم، بالاخره چیزی است که خیلی‌ها آرزویش را دارند. هیچ دلیلی وجود ندارد که به خاطر آن ناراحت شویم. شاید خیلی‌ها بگویند که ما در آن مراسم افتضاح به بار آوردیم، اما من به آن به چشم یک اتفاق مثبت در زندگی ام نگاه می‌کنم."

مراسم آکادمی ۲۰۱۹ برای اولین بار بعد از سال ۱۹۸۹ بدون مجری اجرا خواهد شد. دلیلش هم این است که کوین که قرار بود مجری این برنامه باشد به دلیل انتشار یک جوک همجنسگرایانه از اجرای این مراسم کنار گذاشته شد.

مراسم اسکار ۲۰۱۹ روز یکشنبه ۵ اسفند ماه در Dolby Theatre شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟