خانم بازیگر ساقی مواد مخدر شد

سمیرا حسینی، بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در خصوص کارهای جدید خود گفت: به تازگی سریال "مرگ خاموش" به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری را به پایان رسانده ام. وی درباره قصه سریال گفت: سریال نوشته هومان فاضل است و محتوای اجتماعی دارد که به معضلات و ناهنجاری‌هایی از جمله طلاق، موادمخدر و حاشیه‌نشینی می‌پردازد.

بازیگر "نوار زرد" درباره نقش خود به باشگاه خبرنگاران جوان توضیح داد: در سریال "مرگ خاموش" نقش یک حمل کننده مواد(Body packer) را بازی می‌کنم؛ نقش متفاوتی است و امیدوارم توانسته باشم نقش را به خوبی ایفا کنم.

حسینی پیرامون سریال "دردانه‌های خلیج فارس" تصریح کرد: در سریال "دردانه‌های خلیج فارس" که اپیزودیک است به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید بشیری هم بازی خواهم داشت.

وی گفت:در سریال "زیرهمکف" به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی، یکی از نقش‌های اصلی دختر را بازی می‌کنم. حسینی در خصوص پیشنهادات سینمایی گفت: نقش‌های پیشنهادی را دوست نداشتم و علاقه‌ای ندارم صرفا به دلیل کار سینمایی در یک فیلم حضور داشته باشم. سال گذشته نقشم را در "خجالت نکش" دوست داشتم و بازی کردم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟