شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش

گلزار پس از اینکه شغل او را پرسید و شرکت کننده در پاسخ گفت که کارمند است، به شوخی به او گفت که فردا دو قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه با خودت بیاور تا کارت شناسایی برایت صادر کنیم چون دیگر کارمند «برنده باش» شدی و هر هفته منتظرت خواهیم بود! گرچه فرد شرکت کننده از این شوخی گلزار چندان خوشش نیامد، اما مجری سعی کرد با شوخی هایی که مدام در این زمینه با او می کرد، لبخند را بالاخره روی لب شرکت کننده بنشاند.

اما در کنار حضور شرکت کننده ای که برای سومین بار در این مسابقه حضور پیدا کرده و در مجموع ۹۰ میلیون تومان جایزه دریافت کرده بود، فرد دیگری حضور داشت که در پاسخ به سوال گلزار درباره برنامه ریزی که برای مبلغ جایزه اش دارد، گفت که بینایی اش مشکل دارد و این پول را برای جراحی چشم می خواهد. از این رو گلزار تلاشش را کرد تا به او کمک کند و در چندین سوال توانست او را راهنمایی کند تا مبلغ بیشتری دریافت کند.

ضمن اینکه هر بار که به این شرکت کننده کمک می کرد، تماشاگرها در سالن به هیجان آمده و او را با هیجان بسیار تشویق می کردند. به خصوص برای سوال آخر که خود گلزار هم به هیجان آمده و از روی صندلی اش بلند شد و او را در آغوش گرفته و باز هم برای پاسخ سوال به او کمک کرد و حضار یکباره به هیجان آمده و آنها را تشویق می کردند.

از این رو می توان گفت «برنده باش» با وجود نقاط ضعفی که دارد و ایراداتی که به آن وارد است، اما با نوع اجرا و شوخی های گلزار و اتفاقاتی از این دست و حضور برخی شرکت کننده ها قابلیت ان را دارد که به یکی از برنامه های پرمخاطب تبدیل شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟