«پس از برخورد جسم سخت به سر» به دور دوم رسید

وی اظهار کرد: ما دور اول این نمایش را در شهریور ماه داشتیم و به دلیل استقبال و درخواست‌های زیاد دور دوم آن را اجرا و در روزهای ۱۰،۳ و ۱۷ آذر در تماشاخانه مهرگان آغاز کرده‌ایم.

وی درخصوص موضوع نمایش «پس از برخورد جسم سخت به سر» گفت: ما در سه اپیزود تاریخ معاصر ایران را از دهه ۳۰ تا به امروز در شکل و قالبی متفاوت روایت می‌کنیم. در این نمایش مفاهیم اجتماعی، سیاسی و عاشقانه به شکل روایی ارائه شده و قصد داریم معضلات و مشکلات ایران را با روشی متفاوت بازگو کنیم.

داغستانی از بازخورد مردم در دور اول اجراها گفت: برای ما بازخورد مردم بسیار مهم است و فرقی نمی‌کند مخاطب تئاتری یا فردی عادی باشد. مهم ارتباط با نحوه ارائه ما است و این روش مورد پسندشان باشد. خوشبختانه مردم در دور اول اجراها بسیار راضی بودند و به دلیل درخواست‌های زیاد، تصمیم گرفتیم چند اجرای دیگر برای علاقه‌مندان داشته باشیم.

گفتنی است، نمایش «پس از برخورد جسم سخت به سر» روزهای ۱۰،۳و ۱۷ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مهرگان به کارگردانی و نویسندگی سجاد داغستانی و بازی صحرا اسدالهی، هادی احمدی، علیرضا حسن پور، بهنام شریفی، مهران دیمیاد، داود فتح اله پور، رهام رسولی آزاد روی صحنه می‌رود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟