اولین تجربه کارگردانی خانم بازیگر

اوا لونگوریا اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلمی کمدی به نام "۷-۲۴" آغاز می کند. این بازیگر Actor ۴۳ ساله تجربه های بسیاری در کارگردانی برنامه های تلویزیونی داشته است و در مجموعه هایی همچون "جین باکره" و "black_ish" نقش آفرینی کرده است اما این اولین باری خواهد بود از تجربه های کارگردانی خود در یک پروژه بلند استفاده می کند.

طبق گفته سردبیران مجله هالیوود ریپورتر ، اِوا در کنار "کری واشینگتن" در فیلم بازی خواهد کرد. در حالی که "پاول فیگ"،کارگردان فیلم "ساقدوش ها"،به همراه "جسی هندرسون" در کمپانی"Feigco Entertainment" تهیه فیلم را برعهده خواهند داشت.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، سارا روثچایلد فیلمنامه را نوشته است. داستان فیلمنامه درباره گروهی از زنانِ حسابدار است که دربرابر گروهی از مردان همکار در شرکتشان قرار گرفته اند تا یک مورد کلاهبرداری Fraud را که کارشان را نجات می دهد، حل کنند.

گفته می شود این پروژه به سبک فیلم کلاسیک و کمدی "پنج تا نه" شباهت داشته باشد، در این فیلم کلاسیکِ محصول ۱۹۸۰ و زن محور ، بازیگرانی هچمون "جین فوندا"، "لیلی تاملین" و دالی پارتون حضور داشتند.

اوا لونگوریا اخیرا بازی درفیلمی را به پایان رسانده که اقتباسی از برنامه تلویزیونی"دورای جستجوگر" از شبکه "نیکلودئون" است.اوا در فیلم، نقش مقابلِ ایزابلا مونر،یوجینویو دربز و مایکل پین را بازی می کند.

او همچنین در فیلم های کمدی "روزهای سگی" و کمدی رومانتیکِ "از خود راضی" در اوایل سال جاری(۲۰۱۸) ظاهر شده است ، درحالی که دردرام مستقل "تعطیلات همه ستارگان نیز نقش داشت که در حال حاضر در مرحله ی پس از تولید است و افرادی چون " رابرت داونی جونیور"،" کن جونگ"، " جرارد باتلر"،" بنیسیو دل تورو" در آن حضور دارند.

دور از صحنه نمایش، این ستاره سابق مجموعه "زنان خانه دار" در ماه ژوئن اولین فرزند خود،سانتیاگو،را بدنیا آورد. اوا و همسرش، خوزه آنتونیو در سال۲۰۱۶ در مکزیک ازدواج کردند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟