سینمای ایران «به وقت خماری»+عکس

به وقت خماری فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع‌زاده و تهیه‌کنندگی جمال گلی محصول سال ۱۳۹۶ است.

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

فیلم مجموعه ای از بازیگران جدید و قدیمی سینمای ایران را در خود جای داده. به جهت ضیق وقت، تنها اسامی شناخته شده را در اینجا می آورم : هومن برق نورد , پوریا پورسرخ, رعنا آزادی Freedom ور, بهروز بقایی, سیما تیرانداز, هنگامه قاضیانی, مهدی فخیم زاده, شهره لرستانی, ابوالفضل پورعرب, هنگامه حمیدزاده, علی سلیمانی و هادی کاظمی

داستان فیلم درباره چیست ؟

قرار است برای دختر یک خانواده پر جمعیت خواستگار بیاید اما حضور خواستگار اتفاقات مختلفی را به همراه دارد که...

کارگردان کیست ؟

محمدحسین لطیفی که سازنده آثار مهمی مانند « روز سوم » در سینمای ایران بوده و پیش از این کمدی پرفروش « توفیق اجباری » را نیز بر پرده سینماها داشت.

نکات مثبت فیلم ؟

در فیلم « به وقت خماری » بازیگران سرشناس زیادی به ایفای نقش پرداخته اند. تماشای آنها در کنار یکدیگر بهرحال نکته مثبتی هست.

نکات منفی فیلم ؟

قصه در همان چند دقیقه اول که موضوع خواستگار مشخص می شود به پایان می رسد. هرچه که بعد از این رخ می دهد فقط تنش های بی اهمیتی است که دقایق فیلم را پُر کرده.

« به وقت خماری » بازیگران بسیار زیادی دارد که لطیفی نتوانسته بازی های خوبی از آنها بگیرد.

فیلم بطور ناامید کننده ای از این شاخه به آن شاخه می پرد. شوخی های فیلم پیوستگی ندارند و کمتر هم توان خنده گرفتن از تماشاگر را دارند.

عامل تاثیرگذار برای تماشای فیلم:

بازیگران پرتعداد فیلم

حرف آخر :

« به وقت خماری » تماماً یک اثر تلویزیونی است و حتی جنس شوخی هایش نیز متعلق به قاب تلویزیون است اما ظاهراً به اشتباه سر از سینما Cinema درآورده. فیلم جدید لطیفی زودتر از چیزی که فکرش را بکنیم فراموش می شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟