هواداران جکمن به صفحه توییتر او رفتند و اعتراض خود را اعلام کردند. جکمن البته در مصاحبه با نشریه ورایتی گفته که دوستی‌اش با ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، هیچ ربطی به سیاست ندارد. او گفته «این زوج را ١٥‌سال است که می‌شناسد و آن جشن تولد هم هیچ ربطی به مسائل سیاسی نداشته است.»

جکمن که استرالیایی است، درباره مسائل سیاسی اظهارنظر نمی‌کند؛ چراکه او اساسا به‌عنوان یک شهروند آمریکایی رأی نمی‌دهد. هنرپیشه‌های دیگری نظیر نیکول کیدمن نیز شرایطی مشابه جکمن دارند، اما این مسأله هم باعث نشد که هواداران به او اعتراض نکنند. برخی به صفحه توییتر او رفتند و نوشتند: «شرم بر تو. حالم از تو بهم می‌خورد»، «جکمن حق ندارد با ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر دوست باشد. من هم حق دارم از او ناامید شوم».

البته برخی دیگر نیز از جکمن حمایت کرده‌اند. آنها نوشته‌اند که دوستان واقعی حتی به‌رغم اختلافات سیاسی باز هم دوست باقی می‌مانند. یکی از کاربران نوشته: «خونسرد باشید. جکمن و ایوانکا سال‌هاست که دوست هستند. اگر آنها فقط به خاطر اینکه ترامپ یک رئیس‌جمهوری احمق است بخواهند دوستی‌شان را بهم بزنند، خیلی احمقانه است».خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

1864266_978

کدخبر: 432821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟