خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس

شینید اوکانر خواننده مشهور زن ایرلندی گفت که هندو شده است زیرا نمیدانسته که در اسلام نوشیدن الکل حرام است.

چندی پیش شینید اوکانر خواننده مشهور زن ایرلندی پس از ارسال تصویر باحجاب خود در توییتر اعلام کرد که به دین اسلام گرویده است.

او پس از تشرف به اسلام در چندین توییت از تصمیم خود ابراز خرسندی کرد و از مسلمانان به خاطر حمایت خود تشکر کرده است.

اما دیروز وی گفته است که هندو شده است من نمی دانستم که در اسلام نوشیدن الکل حرام است!!

شایعه

پس از مسلمان شدن خواننده معروف ایرلندی، شایعاتی مبنی بر گرویدن وی به آئین هندو منتشر شده که صحت ندارد.

شنید اوکانر خواننده معروف ایرلندی چند هفته پیش در حساب توییتری خود اعلام کرد به اسلام گرویده است. این خواننده ۵۱ ساله علاوه بر تغییر دین، نام خود را به «شهدا» تغییر داده است.

پس از آن، شیخ عمر القدری، رئیس شورای اسلامی صلح و ادغام ایرلند، ویدیویی از حضور این خواننده مشهور در دفترش و ادای شهادتین وی را منتشر کرد.

8890522_762

این اتفاق در رسانه‌های داخلی کشورمان نیز بازتاب پیدا کرد، اما به تازگی برخی‌ها شایعه کردند اوکانر پس از اینکه متوجه شده نوشیدن شراب حرام است از دین اسلام به آئین هندو گرویده!

8890523_133

8890524_185

اول:

مراجعه به تصویر اصلی نشان می‌دهد که سازندگان این شایعه با فوتوشاپ خال معروفی که هندو در پیشانی خود می‌زنند را جعل کردند در حالی که در تصویر اصلی چنین چیزی وجود ندارد.

8890525_226

دوم

نکته بعدی آنکه خبر مسلمان شدن اوکانر در اکثر رسانه‌های مطرح جهان منتشر شد، اما خبر گرویدنش به آئین هندو در هیچ رسانه معتبر و رسمی منتشر نشده است.

سوم

منتشرکننده این شایعه یک رسانه طنز و سرگرمی Hobby بوده و در بخش «درباره ما» سایت خود نیز اعتراف کرده است که مطالب منتشر شده طنز است و جنبه واقعی ندارد.

8890526_573

چهارم

درحالی اوکانر در صفحه رسمی خود در توئیتر از اسلام آوردنش خبر داده بود، مراجعه به صفحه رسمی توئیتر وی نشان نمی‌دهد که او از نظر خود مبنی بر مسلمان شدن خارج شده باشد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

8890527_766

کدخبر: 431945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟