نمایش مجدد «فرزند صبح» افخمی در جشنواره فیلم فجر؟

شب گذشته بهروز افخمی کارگردان سینما Cinema با حضور در برنامه کیوسک که شنبه شب ها ازشبکه سوم سیما پخش می شود در گفتگو با احسان عبدی پور به حضور فیلم« فرزند صبح» در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر اشاره کرد.

با توجه به پیگیری «خبرنگار «صبا» و همچنین عدم راهیابی فیلم هایی به جز فیلم های بخش رقابتی در بخش مسابقه جشنواره فجر، بهروز افخمی در این باره گفت:ما در حال آماده سازی نسخه اصلاح شده فیلم هستیم واگر هم فیلم به جشنواره برسد خارج از بخش مسابقه حضور خواهد داشت.

وی درادامه افزود: ما اگر بتوانیم فیلم را آماده کنیم و به موقع برسانیم، در جشنواره فجر فیلم حضور خواهد داشت تا اشتباه گذشته را بتوانند جبران کنند. صلاح نمی‌دانم فیلم در بخش رقابتی حاضر شود تا فیلم سازان جوان بتوانند فیلم های خود را به نمایش بگذارند و اگر فیلم «فرزندصبح» جایزه ای دریافت کرد آن را به ارزشی بودن فیلم ربط دهند!

گفتنی است؛‌ باتوجه به قانون Law جشنواره فجر فیلم هایی امکان حضور در فستیوال را دارند که در یک سال گذشته ساخته شده باشند. باید دید این فیلم که ۱۰سال از زمان ساخته آن گذشته جایی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر را پیدا می کند؟!

گفتنی است این فیلم که در سال ۸۳ تولید خود را آغاز کرد در همان ابتدای تولید به علت نوع انتخاب بازیگران با حاشیه‌ها و جنجال‌های بسیاری همراه بوده‌است.بهروز افخمی به دنبال پذیرفته شدن این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۹ در نامه‌ای خطاب به مهدی مسعودشاهی، دبیر جشنواره، هر گونه دخالت خود را در جریان ساخت یا حتی نظارت این فیلم را تکذیب کرد.

در این فیلم عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی در میانسالی محمدرضا شریفی‌نیا نقش سید احمد خمینی و هدیه تهرانی نقش دایه امام خمینی را ایفا می‌کنند و بازیگران دیگری همچون محمدعلی کشاورز، آتیلا پسیانی، الیکا عبدالرزاقی و فرهاد قائمیان نقش‌های دیگر را بازی می‌کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟