نویسنده‌های گمنام جای سرشناس‌ها را گرفتند

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته سه کتاب جدید با نویسندگانی گمنام‌تر به فهرست پرفروش‌ها راه یافتند و خبری از جیمز پترسون، استفن کینگ، جی. کی. رولینگ، و بیل کلینتون در میان پرفروش‌ها نیست. به گزارش ایبنا، در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته دوم اکتبر خواهیم داشت.

«بارقه نور» نوشته جودی پیکولت در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» قرار گرفت. مردی مسلح به بیمارستانی می‌رود و مریض‌ها، دکترها، و دیگر کارمندان بیمارستان را گروگان می‌گیرد و سبب می‌شود زندگی‌شان به هم گره بخورد و پیامدهای این اتفاق وحشتناک از زندگی این افراد پاک نشود.

«جنگ قرمز» نوشته کایل میلز پس از دو هفته از تاریخ انتشارش همچنان در میان پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته در جایگاه دوم قرار گرفته است. نخست‌وزیر روسیه متوجه می‌شود از سرطان مغز رنج می‌برد و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد قدرت خود را حفظ کند. در اولین قدم هر کسی را که با  او مخالف است یا خطری برایش به حساب می‌آید زندانی می‌کند. سپس تصمیم می‌گیرد به حوزه بالتیک حمله کند و تنها میچ رَپ می‌تواند جلوی او را بگیرد.

«اتفاق کاملاً قابل‌تغییر» نوشته هنک گرین در هفته نخست انتشار به رده اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافت اما این هفته در جایگاه سوم قرار دارد. ویدیویی شخصی از دختری به نام اِپریل در اینترنت پخش می‌شود و دست به دست می‌چرخد و حالا او باید با عواقب آن کنار بیاید و مزاحمت دیگران را تحمل کند.

«تعطیلات آلاسکایی» نوشته دِبی مکومبر در هفته اول انتشار به فهرست پرفروش‌ها راه یافت. جوسی استوارت، شخصیت اصلی داستان آشپزی ماهر است و قرار است سرآشپز رستوران مهمی در سیاتل شود. جوسی پیش از رفتن به سیاتل 6 ماه زمان دارد و تصمیم می‌گیرد 6 ماه از زندگی‌اش را به عنوان آشپز در شهر کوچکی در آلاسکا سپری کند. شش ماهی که در ذهن جوسی بی‌اهمیت است و پله‌ای برای رسیدن به موفقیتی بزرگ به حساب می‌آید اما او ناگهان عاشق یکی از مشتریان رستورانش می‌شود و دیگر میلی به رفتن به سیاتل ندارد.

«نزدیکی خونی» نوشته آن رایس نیز در هفته اول انتشار موفق شده است در رده پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد و طرفداران داستان‌های خون‌آشامی را خوشحال کند. کتابی جدید در مجموعه خون‌آشامی آن رایس که این بار به چگونگی تبدیل حاکم خون‌آشام‌ها می‌پردازد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟