سر کار گذاشتن بازیگر زن کویتی در عربستان

«حلیمه بولند» مجری و بازیگر Actor کویتی به تازگی یک فیلم را از طریق اسنپ چت برای دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته است. او که در یکی از هتل های ریاض پایتخت عربستان به سر می برد، در این فیلم هدیه های گرانبهایی از جمله گل و طلا را برای مردم به نمایش گذاشت و گفت که طرفداران سعودی اش برای او سنگ تمام گذاشته و هدیه های بسیاری را به هتل فرستاده اند تا به دست او برسد. اما هدیه ی غافلگیر کننده و جنجالی چند جعبه عطر و ادکلن به قیمت سه میلیون ریال سعودی معادل با 800 هزار دلار بود.

روی شیشه این عطرها و ادکلن ها نام حلیمه بولند حک شده و جمله ی عجیبی نوشته شده بود: خانم حلیمه بولند!... زیباترین زیبارویانِ جهان زیر پای تو کنیزند.

بولند گفت این هدیه را مردی ناشناس که صورتش مشخص نبوده به هتل آورده است. روی هدایا نقشی از شرکت معروف «عبدالصمد قِرشی» و نقشی از خانواده پادشاهی عربستان به چشم می خورد.

بنا به گزارش «ارم نیوز» حلیمه بولند از دیدن هدیه در پوست خود نمی گنجید که آیا واقعا شرکت عبدالصمد قرشی و خانواده پادشاهی برای او هدیه فرستاده اند؟ او از شوق زیاد فیلم چمدان عطر را منتشر کرد و نوشت: نمی داند چگونه این حجم از هدایا که از وسایل شخصی او هم بیشتر است، با خودش به کویت ببرد؟

انتشار این فیلم، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت و جمله ی «زیباترین زنان جهان زیر پای تو کنیزند» زنان عربستانی را به واکنش واداشت. آنها حک کردن چنین جمله ای را روی شیشه عطر و ادکلن، کوچک کردن زنان عربستانی و به نوعی ضد تبلیغ برای شرکت مذکور توصیف کردند.‌با راه افتادن موج خشم در فضای مجازی از این هدیه گرانقیمت و جمله تحقیرآمیزش، شرکت معروف عطر و ادکلن هر گونه ارسال هدیه به حلیمه بولند را تکذیب کرد و گفت از ارسال این هدیه خبر ندارد. حلیمه بولند هم که در شرایط تحقیرآمیزی قرار گرفته بود فیلم را حذف کرد.

سعودی ها می گفتند، بعید نیست که حلیمه بولند خودش سناریو این هدایا را چیده باشد تا یک شوآف راه انداخته و خودش را سر زبان ها بیندازد.

روز دهم سپتامبر، پلیس Police عربستان راز هدیه ی مرموز را کشف کرد. سه مرد با تابعیت های عربستانی، هندی و لبنانی این چند جعبه عطر خَراب و از تاریخ انقضا گذشته که بیشتر از 2000 ریال ارزش نداشت را با هدف سر کار گذاشتن حلیمه بولند و امیال شخصی به هتل ارسال کرده بودند. یکی از آنها در این ماجرا، نقش مدیر دفتر ولی عهد و خانواده پادشاهی عربستان را بر عهده داشته است. آنها طوری وانمود کردند که این هدیه از سوی شرکت معروف عطر و همچنین از سوی مقامات رسمی عربستان برای «بولند» ارسال شده است. رسانه ها می گویند، حلیمه بولند تا به حال اینقدر تحقیر نشده بود. یکی از کاربران نوشت دیگر وقت آن رسیده تا حلیمه بولند در افق محو شود!

190195_121

190197_410

شرکت عبدالصمد قرشی

190201_903

سه مردی که بولند را سرکار گذاشته بودند

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/دستگیری3 پسر شیطان صفت درارومیه+فیلم بی حیایی با دختر 12 ساله

تجاوز به سگ بیچاره به خاطر همخوابی با زن خانه + عکس

دستگیری عروس و داماد خوش لباس در آبادان + عکس

میهمان منحرف به بچه دوست تهرانی اش هم رحم نکرد + عکس

اسامی کامل 9 مرد شیطان صفت اعدامی در فارس / آن ها در مقابل مردها  به 3 زن در باغ تجاوز کردند

حمله مادر به 2 پسر جوان که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند! + فیلم

تجاوز گروهی ساسان و 3 دوستش با فرانک در بی بی شهربانو + عکس

این مرد را دیده اید؟! / تماس بگیرید ! +عکس

زهرا برای تسلیم نشدن، رحیم را گاز گرفت!

شوهرم با دختر 16 ساله در آغوش هم بودند که من وارد خانه شدم !+ عکس

تجاوز به دختر 15 ساله پشت ماشین تشریفات + عکس

زن جوان با فریب شوهرش شب ها در خانه مجردی پسر همسایه همخوابی می کرد

نازنین شوهر داشت و نجیب بود اما آبرویش شیطانی رفت!

 

کدخبر: 415881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟