محسن چاوشی: پا به میدان جنگ گذاشته‌ام!

صبح امروز آلبوم جدید محسن چاوشی با نام "ابراهیم" منتشر شد. هنرمندانی همچون حسین صفا، فرشاد حسامی، شهاب اکبری، میثم مروستی و عادل روح‌نواز در این آلبوم با چاوشی همکاری کرده‌اند.

نکته عجیب در مورد آلبوم چاوشی این است که این آلبوم در فروشگاه‌های سراسر کشور با 6 قطعه منتشر شده اما در سایت‌های فروش آنلاین همچون بیپ‌تونز با 8 قطعه به مخاطبان عرضه می‌شود که 2 قطعه اضافه همان 2 اثر عاشقانه‌ای است که مدت‌ها بر سر آن‌ها بحث و جنجال شکل گرفته بود.

محسن چاوشی در روز انتشار جدیدترین آلبوم خود درباره ایدئولوژی و نگاه شخصی‌اش به آلبوم "ابراهیم" گفت: من نباید درباره این آلبوم اظهار نظر کنم. همه ذهنیت و ایدئولوژی من و تیم مولفین آلبوم در آن اعمال شده و از اینجا به بعدش دیگر دست من نیست. برداشت از این مجموعه کاملا آزاد است. اصلا قرار نیست من به برداشت‌ها و هر ذهنیتی از این آلبوم، سمت و سوئی بدهم. پس بگذارید کارها را مردم بشنوند و درباره آن قضاوت Judgment کنند. زمان می‌برد ولی قطعا منتظر نظرات مردم درباره این اثر هستم.

چاوشی درباره اشعار استفاده شده در این آلبوم به سایت موسیقی ما گفت: رابطه من و اشعار حسین صفا در این آلبوم پیچیده است. کلمه به کلمه این اشعار را زندگی کرده‌ایم و حالا احساس می‌کنم فصل جدیدی از همکاری من و حسین صفا آغاز شده. هر واژه تکه‌ای از احساس ما را در سال‌های میانسالی شامل می‌شود. نه آنقدر غمگین و اندوه‌ناک و نه آنقدر پیچیده و غریب.

وی افزود: "ابراهیم" روزنوشت‌های ما برای این برهه از زندگی‌مان است. سعی کرده‌ایم از زاویه‌ای دیگر به ماجراها نگاه کنیم و با انتشار آلبوم احساس می‌کنم بار بزرگی از دوش من برداشته شده است. اعتقاد دارم هر فردی وظایف و تعهداتی درباره مسائل اجتماعی خود داشته و دارد. من با "ابراهیم" پا به میدان جنگ گذاشته‌ام.

این خواننده در پایان گفت: انتشار آلبوم "ابراهیم" پیچیدگی‌های زیادی داشت. اتفاقات ریز و درشتی که رخ داد ولی امروز خوشحالم که بالاخره سرم را بالا میگیرم. به مردم و هنرمندانی که در این هفته‌های پرفشار کنارم بودند افتخار می‌کنم. هرگز هرگز هرگز خودم را از این مردم جدا نمی‌دانم و تا ابد صدای دردهای آنها خواهم ماند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم خائن بود سرش را بریدم! / با چشمان خودم دیدم! +عکس

تایید فساد مردان عراقی با زنان ایرانی در مشهد توسط یک مقام!

تجاوز خونین پسر همسایه به شیلا 11 ساله در اتاق خواب + عکس

سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد +عکس

ناگفته های تلخ فریده از بی شرمی های پسرش

تجاوز به زن جوان در صحنه سرقت! + عکس

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

اعدام پریا استاد 34 ساله دانشگاه / او وقتی به هوش آمد همه چیز را باخته بود !

خواستگار شیطان صفت ریحانه را با 2 مرد به حجله اجباری برد

بلای هولناکی که بر سر نسرین زن چاق تهرانی در بیمارستان آمد

فیلم های مستهجن برای بی آبرو کردن یک مرد / زن دوستانش را به اتاق شوهرش فرستاد

نقشه شوم دختر جوان در سفر با مدیرعامل شرکت به دوبی / عکس های غیر اخلاقی رییس را به دادگاه کشاند !

سوسن برای یک شب عقد موقت می شد / نمی دانم بچه ام از کدام مرد است

کدخبر: 412866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟