شیطنت نویدمحمدزاده در عروس مردگان

امیدرضا سپهری کارگردان و سرپرست گروه نمایشی مربع 11 اولین بار سال 95 نمایش موزیکال فانتزی "داستان یک عذرخواهی از اقای امانوئل " را با حضور بازیگران مطرحی همچون سیما تیرانداز ، سام قریبیان ، شبنم قلی خانی، ناصر عاشوری و مارال فرجاد روی صحنه برد . آن نمایش با وجود اجراهای کم تعداد و توقف در شب یازدهم اجراها نقدهای بسیار مثبتی از اهالی رسانه دریافت کرد. سپهری با اشاره به آن اجرا ، داستان یک عذرخواهی را اتودی موزیکال فانتزی برای اجراهای فانتزی موزیکال بزرگ رپرتوار آثار تیم برتون در ایران دانست

با توجه به اینکه تئاتر ایران با نبود آثار فاخر فانتزی روبروست این نمایش می تواند اثری ماندگار در تاریخ تئاتر ایران باشد .

عروس مردگان پیش از این در هیچ کجای دنیا روی صحنه نرفته و اجرای نمایشی این انیمیشن موفق می تواند حرکتی نو در ساختار کلی نمایش هایی باشد که در ایران روی صحنه می روند.

این نمایش با سرمایه ای نزدیک به یک میلیارد تومان با بیش از 50 بازیگر Actor و با تغییرات زیادی نسبت به انیمیشن اصلی ولی حفظ یکسری از چارچوب ها با عوامل حرفه ای و حضور چند بازیگر شناخته شده روی صحنه می رود.

دو هفته ی پیش اولین بار خبر حضور احتمالی این نمایش در جشنواره فجر امسال با رونمایی از پوستر ابتدایی نمایش منتشر شد و طی اتفاقی جالب امروز خبر اجرای نمایش عروس مرده دقیقا بر طبق عروس مرده تیم برتون توسط مرتضی اسماعیل کاشی و به تهیه کنندگی نوید محمد زاده در نیمسال اول سال 98 منتشر شد. این خبر با واکنش سپهری همراه بود

سپهری درباره شنیدن خبر اجرای عروس مرده توسط یک گروه دیگر درست دو هفته بعد از انتشار خبر اجرای خود گفت:

شگفت زده نشدم باتوجه به جذاب بودن ایده ی اجرای آثار برتون به خصوص عروس مردگان که چند سالی ذهن مرا مشغول کرده بود طبیعی بود که پس از انتشار خبر اجرایی شدن نمایش، دیگر گروه های نمایشی نیز به فکر به روی صحنه بردن همچنین نمایشی بیفتند. البته نمی توان گفت ایده فقط برای یک نفر است این احتمال هرچند بسیار ضعیف وجود دارد که یک همزمانی اتفاق افتاده البته با توجه به مرسوم نبودن اعلام آثار سال آینده یک کارگردان درست زمانی که قرار به اجرای یک نمایش دیگر در ماه های آینده را دارد چنین استنباط می شود که در اعلام این خبر، گروه نمایشی دیگر شیطنت به خرج داده است که امیدواریم در به روی صحنه رفتن نمایش ما موثر نباشد.

مربع 11 یک گروه نمایشی است با ایده های خلاقانه که یک به یک به روی صحنه خواهند رفت .

سپهری افزود بیش از سه ماه است که با گروه مشغول به تمرین هستیم و جز موفقیت نمایش خودمان برای تمام گروه های دیگر آرزوی موفقیت داریم .

در پایان او به اجرای بعدی خود در رپرتوار آثار برتون اشاره کرد ... به امید خدا پس از موفقیت این اجرا به سراغ سویینی تاد،ماهی بزرگ، ادوارد دست قیچی و آلیس در سرزمین عجایت، خواهیم رفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مردان ایرانی 169 زن جوان عراقی را در اربعین باردار کردند!؟

تجاوز به یک هزار دختر از سوی معلم یوگا + فیلم +18

وحشتناکترین اعدام در تاریخ ایران! + جزییات

فیلم لحظه شلیک به خزائی و فرار قاتل خونسرد در خیابان شلوغ + جزییات

این 2 مرد ایرانی با ریش های بلند را می شناسید؟! / آنها اقدام شومی داشتند! + فیلم

مرد متجاوز روی بدن زینب 17 ساله با تتو یادگاری نوشت! + تصاویر

بلای شوم مرد عرب بر سر 2 دختر جوان! + عکس

این جمجمه مردانه حرف می زند ! + فیلم

عروس چند ماهه ام دور از چشم پسرم با مردان غریبه سروسر داشت !

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله  در خانه پدری / 3 شیطان لباس های او را کندند و ... + عکس

لیلا دور از چشم شوهرش با پسر صاحبخانه خلوت می کرد!

تجاوز زن شیطان صفت و دوستش به راننده تاکسی ! + عکس

مردان عراقی در مهمانی شیطانی با زنان ایرانی فیلم گرفتند / آقایان! فیلم شیطانی را ببینید و بعد کارشناسی کنید!

 

 

کدخبر: 411806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟