خبر جدید از هنرپیشه پر طرفدار هند + عکس

به گزارش گروه هنری رکنا، قسمت دوم درام پرتنش و سیاسی «سرفروش» با بازی جان آبراهام جلوی دوربین می‌رود. این بازیگر Actor در توییت تازه خود، رسما حضورش در این پروژه را تائید کرد.

قسمت اول فیلم در سال 1999 با بازی عامر خان ساخته شد و منتقدان سینمایی، آن را نقطه عطفی در کارنامه هنری او می‌دانند. این خان بزرگ بالیوودی با دومین قسمت فیلم همکاری ندارد. داستان قسمت دوم، دنباله‌ای بر داستان نسخه اصلی است و چند سال بعد از آن اتفاق می‌افتد.

به گزارش جام جم، کاراکتر آبراهام در فیلم شبیه به عامر خان، یک افسر ضد اطلاعاتی پلیس Police است که پا جای پای عامر خان گذاشته و راهی نبرد با گروهی از تروریست‌ها می‌شود. ماموریت این مامور در نزدیکی یکی از مرزهای کشور هند است. هنوز بازیگر اصلی زن سرفروش 2 انتخاب نشده، اما قرار است کلید فیلمبرداری آن اوایل سال جدید میلادی زده شود.

جام متیو ماتان برای کارگردانی فیلم انتخاب شده و آبراهام در کنار بازی در آن، یکی از تهیه‌کنندگانش هم هست. او امیدوار است موفقیتی را که عامر خان با بازی در نسخه اصلی به دست آورد، در قسمت دوم فیلم نیز تکرار کند. خان با حضور در فیلم، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد مراسم سالانه نشنال آواردز هند را بگیرد.

جان آبراهام می گوید بعد از دیدن نسخه اصلی فیلم، طرفدار آن شد و با کارگردان فیلم تماس گرفت. به این ترتیب، طرح تولید قسمت دوم را آبراهام به ماتان داد. کارگردان با استقبال از طرح آبراهام، آمادگی اش برای ساخت قسمت تازه را اعلام کرد. به گفته آبراهام:« امیدوارم بتوانم از عهده نقش برآیم و بتوانم در چهره عامر خان نگاه کنم. می دانم کار بسیار مشکلی پیش رو دارم. »

ده روز قبل «ساتیاموا جایاته» از این بازیگر روی پرده سینماها رفت. فیلم طی این مدت و 100کرور فروش کرد و لقب یک کار پرفروش را گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار اولین عکس از قاضی شیطان صفت و قاضی فاسد + جزییات

عجیب ترین حمایت توسط احمدی نژاد از خانم تنیس باز امریکایی + اسناد

بلای شومی که خواننده صدا و سیما بر سر سهیلا آورد!

قاضی شیطان صفت اصفهان را بشناسید !

فرار عروس 20 ساله ایرانی از دست قبیله شیطان صفت طالبان

اعتراف عجیب «مجید دختر»

حمید و نرگس در اتاق خلوت کرده بودند که خانم رییس در را قفل کرد!

اقدام شنیع یک مرد در اتوبوس جلوی چشمان زنان مسافر ! +عکس

تازه عروس خائن خودش را لو داد ! + عکس

بی شرمی مادر طناب دار را به گردن میثم 12 ساله انداخت!

شکم برآمده زنی در قم چه رازی داشت!

پشت پرده کشت ماری‌جوانا با وام 400 میلیونی کمیته امداد!

کدخبر: 410862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟