به گزارش گروه هنری رکنا، این پست آغاز یک جنجال رسانه‌ای شد که در ادامه راه، پای عدد و رقم‌های عجیب‌وغریبی را نیز وسط کشید.
خیلی زود با چهار رقمه شدن تعداد مخاطبان پست خزایی، شایع شد که فرحبخش رو به اینستاگرام Instagram آورده و به دلیل فضای بسته و ارقام درخواستی باورنکردنی صداوسیما استراتژی تبلیغاتش را روی فضای مجازی بنا کرده است. اتفاقی که اگرچه امروز که سینما Cinema دوباره به دوران رکود بازگشته، نه غلط است و نه بی‌منطق؛ اما نکته در این بود که صفحات به اصطلاح شاخ‌های اینستا هم برای خود عدد و رقم‌های عجیب وغریبی در حد پستی بالاتر از پنج‌شش‌میلیون تومان، مطالبه می‌کنند و بنابراین حداقل در مورد فیلم دشمن‌زن نمی‌شد این را دلیل تبلیغ فیلم دانست. حسین فرحبخش هم همین را می‌گوید: جریان تبلیغ در صفحه آن فعال اینستاگرامی از طرف دفتر ما نبوده و شاید ایشان به انگیزه دیگری دست به حمایت از فیلم ما زده‌اند. احتمالا حق با او باشد و خزایی پاسخ سکانسی از فیلم را داده باشد که یکی از کاراکترهای فیلم از تکیه کلام همیشگی او استفاده می‌کند. بااین‌که به نظر می‌رسد سینما برخلاف صنایع و حرفه‌های دیگر کمتر از امکان تبلیغاتی فضای مجازی سود برده، اما حسین فرحبخش می‌گوید که در شرکتشان این راه را آزموده‌اند: در چند فیلم از این فضا اقدام کردیم، اما نتیجه‌ای که مدنظرمان بود حاصل نشد. الان دیگر خودمان یک رسانه داریم و فقط از آن برای معرفی استفاده می‌کنیم.
تبلیغ اینستاگرامی دشمن زن برای چندمین بار نام این فیلم را در فضای مجازی جریان‌ساز کرد که بعید نیست نتیجه استراتژی‌های فرحبخش باشد. اول بار با طرح نام و ممنوعیت و سپس آزادی Freedom جواد یساری نام این فیلم سر زبان‌ها افتاد و حالا به‌نظر می‌رسد این اتفاق با نام وحید خزایی افتاده باشد. چیزی در مایه‌های استراتژی تبلیغی فیلم بارکد که در فضای مجازی روی موضوع ممنوعیت، آزادی و البته ترانه جدید یاس رپر معروف مانور داد. البته دشمن زن و خواننده‌اش شرایط یاس را برای تاثیرگذاری روی جوانان ندارند و بیشتر تکیه‌شان روی قشر دیگری است. اما خدا را چه دیدید، شاید این فیلم هم از این راه پرفروش شد. باید منتظر ماند و دید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

تجاوز به دختر 17 ساله در جنوب تهران / ملیکا دوستم مرا به خانه کیوان برد

عکس / فرود اضطراری پهپاد سپاه در یکی از مدارس زاهدان + جزئیات

فوری / ترور یک مدیر در زاهدان

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

تجاوز مرد قوی هیکل به زن جوان در کف آشپزخانه / وقتی فهمید شوهرم نیست وارد خانه شد!

تجاوز به خانم منشی جوان در اتاق رییس موسفید شرکت

راز تلخ تن فروشی سمیه 18 ساله

مائده روز عروسی به پسری دل بست / راز داماد 24 ساعت پس از جشن لو رفت!

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن بیوه

یک زن شوهرش را کمک می کرد تا دخترشان را آزار شیطانی دهد!

جشن عروسی در کلانتری! / برادر عروس از زندان به مراسم آمد + عکس

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

 

کدخبر: 393149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟