به گزارش رکنا،  سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی ، روز گذشته حین گشت زنی در روستای تل سیاه از توابع این شهرستان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله سوخت قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 5 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های قاچاق مکشوفه به شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان تحویل داده شد.

سردار جعفری در تشریح مأموریت دیگری از کشف60 هزار لیتر سوخت قاچاق ازنوع گازوئیل از یک مشک پلاستیکی در شهرستان میناب خبر داد.

وی ادامه داد: مأموران  انتظامی شهرستان میناب با اشراف اطلاعاتی از قاچاق مقادیر قابل توجهی گازوئیل قاچاق در یکی از سواحل شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

مأموران انتظامی شهرستان با همکاری دریابانی ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: قاچاقچیان به محض روئیت مأموران با تنگ شدن عرصه برخود با رها کردن مشک‌های ماری حامل سوخت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: مأموران در بازرسی از مشک های ماری60هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

 

 

کدخبر: 759781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟