آخرین خبر از تعداد شهدای فلسطینی در غزه + فیلم
حجم ویدیو: 2.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۴ نفر رسیده که در میان آنها ۹ کودک دیده می‌شود. ۱۰۳ نفر نیز مجروح شده‌اند.

به گزارش رکنا ، مقاومت فلسطین با پایان مهلت اعلام شده، ده ها فروند راکت در پاسخ به خشونت های رژیم صهیونیستی، به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد. درگیری در جنوب فلسطین اشغالی که با حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ متقابل مقاومت فلسطین به مرحله‌ای خشونت بار وارد شده و به مجروح شدن بیش از ۷۰۰ فلسطینی در «قدس» و «کرانه باختری» منجر شده بود، با عقب نشینی پلیس رژیم صهیونیستی از مسجد الاقصی وارد مرحله جدیدی شد.

پلیس رژیم صهیونیستی پس از یورشی ۴ ساعته، از مسجد الاقصی عقب نشینی کرد. طی این حمله ۲۷۸ نمازگزار فلسطینی زخمی شدند. این دومین عقب نشینی صهیونیستی‌ها در برابر مقاومت فلسطین در کمتر از یک ماه گذشته است.

براساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در «اشکلون» به رقم ۷ رسید.

پیشتر «الجزیره» اعلام کرده بود که ۲ ساختمان در اشکلون هدف حمله راکت های شلیک شده از نوار غزه قرار گرفتند.

شلیک ۲۰۰ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی

براساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی از زمان آغاز دور جدید تنش ها تاکنون بیش از ۲۰۰ راکت از سمت نوار غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است.

آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین فعال شد

به گزارش خبرنگار «المیادین»، آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه از جمله «کیسوفیم» و «العین الثالثه» به صدا درآمد.

ادعای صهیونیست‌ها در مورد حملات به نوار غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد تاکنون ۱۳۰ منطقه در نوار غزه هدف حمله این رژیم قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟