آمادگی سپاه امام سجاد برای بازسازی سریع‌تر خسارات سیل

به گزاش رکنا، سردار اباذر سالاری صبح امروز اظهار کرد: دامنه خسارات ناشی از سیل در شرق هرمزگان بسیار گسترده است و برای بازسازی سریع‌تر مناطق سیل‌زده به مشارکت ویژه‌ای میان دولت و همه دستگاه‌ها و نهادها نیاز است.

وی با بیان این که سپاه آمادگی خود را در تمامی زمینه‌ها برای کمک به مردم به منظور بازسازی منازل مسکونی و ایجاد زیرساخت‌ها اعلام داشته است، خاطرنشان کرد: ما پای وعده خود با مردم محکم ایستاده‌ایم و تا آخر در کنار آنها برای رفع مشکلات‌شان تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: برخی زیرساخت‌ها در جاسک و بشاگرد که پایه اصلی برای انتقال مصالح ساختمانی و امکانات و تجهیزات به روستاها است، به کلی نابود شده و دولت می‌بایست ابتدا با سرعت نسبت به رفع این خرابی‌ها در بخش زیرساختی اقدام کند تا بتوانیم برای حل مشکلات مردم در روستا با سرعت بیشتری اقدام کنیم.

سردار سالاری اضافه کرد: بخشی از تجهیزات لجستیکی ما هم اکنون در مناطق سیل‌زده مستقر است و آمادگی داریم در صورت نیاز بخش‌های بیشتری از امکانات خودمان را نیز به مناطق سیل‌زده انتقال دهیم اما باید تمرکز اصلی بر ایجاد زیرساخت‌های مطمئن و بخصوص ایجاد پل بر روی رودخانه جگین در منطقه بشاگرد باشد تا مردم و گروه‌های جهادی، تردد آسان‌تری به مناطق سیل‌زده داشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد: ما در استان خوزستان همچنان بر عهدی که در بحران با مردم شریف این منطقه بسته بودیم، پای‌بندیم و برخی از گروه‌های فنی و مهندسی ما در آن استان مشغول بازسازی منازل مردم هستند و در شرق هرمزگان نیز با تمام وجود پای کار مردم ایستاده‌ایم تا ان شا الله به شرایط هر چه بهتری در مقایسه با قبل از سیل دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین گفت: چند گروه جهادی با امکانات ویژه نیز از تهران در راه هرمزگان هستند تا به مناطق سیل‌زده اعزام شوند و در امر بازسازی و رفع مشکلات به مردم کمک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟