حجم ویدیو: 35.86M | مدت زمان ویدیو: 00:04:54

کوروش محرابی، امیر دریادار دوم کوروش محرابی فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش در جاسک از کمک رسانی به مردم سیل زده هرمزگان سخن گفت.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی برای کاهش آلام سیل زدگان پا در رکاب است تا بتوانیم آلام هموطنان سیل زده را به حداقل برسانیم بیان داشت:در روز اول سیلاب با تشکیل ستاد بحران، 6 تیم ضربتی امداد و نجات را تشکیل دادیم.در 2 بخش گابریک و جگین هموطنانی که در روستاهای حاجی آباد و کروچی در محاصره آب بودند را نجات دادیم.

وی ادامه داد : با اعزام بالگردها بیش از 50 نفر از هموطنان را نجات دادیم. به روستاهایی که دسترسی نداشتیم با بالگرد، آب و آذوقه رساندیم. سد جگین سرریز کرده بود و با آسیب رسیدن به سیستم آب رسانی آب شهر جاسک قطع بود. بالگردهای نداجا تجهیزاتی که موجب ساماندهی فنی سیستم آب و فاضلاب می شد را به شهر رساندند.

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چنین افزود: 150 نفر از تیپ تفنگداران مشغول تخلیه اسباب و اثاثیه منازل، لایروبی منازل و مدارس و اهدای بسته‌های تغذیه هستند. توزیع بسته های غذایی، آب معدنی و غذای گرم در بین روستائیان.استقرار کمپ‌های درمانگاهی و آمبولانس‌ها در منطقه.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 535339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟