اوژن محمدی در راه جهان با عشق قدم گذاشت

اوژن محمدی از هنرمندان جوان کشورمان در حوزه موسیقی است. او فعالیت موسیقی اش را از کودکی شروع کرد.

به گزارش رکنا، اوژن محمدی از سال 1384 در ژانر راک و متال فعال بود. از سال 1394 با انتشار رسمی ترک "آدم و حوا" با مجوز ارشاد به صورت حرفه ای فعالیت کرد. او از سال 1397 شروع به کار روی آلبوم "رهایی" کرد.

هم اکنون با انتشار ترک "راه جهان" با مجوز ارشاد به صورت تک ترک و پخش یک موزیک ویدئوی مفهومی تصمیم دارد ترک های این آلبوم را به ترتیب منتشر کند.

این هنرمند خود آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده کار "راه جهان" است. میکس و مستر این کار زیبا و متفاوت را پوریا نیکپو انجام داده است و نوازنده های خوشنامی همچون بهرنگ معتمدی، شروین شهبازی ، محمد کاظم زاده ، آیدین نیکومرام ، لیدا باقری و سپهر اوینی در این ترک همکاری کرده اند.

با ترک "راه جهان" همراه شوید

اوژن محمدی هدفش از ساخت موسیقی را "تاثیرگذاری فارغ از نتیجه آن" بیان می کند.

قبل از آن بیشتر در سبک راک فعال بود. این ترک را هم در ژانر کلاسیک راک تنظیم کرده است و هدف آن بیان یکی بودن انسان ها با جهان و کائنات و مسئولیت تک تک انسان ها در قبال آن و لمس آن توسط مخاطب است.

دلیل نامگذاری ترک "راه جهان"

به گفته اوژن محمدی دلیل نام گذاری این ترک آن است که وحدت انسان با جهان و کائنات یگانه راه هستی است؛ همان طور که همه ادیان و فلاسفه و شعرا به این موضوع به طریقی اشاره کرده اند. به همین دلیل اسم ترک را "راه جهان" گذاشته است. او تلاش کرد فقط یک احساس مثل غم یا شادی را منتقل نکند بلکه به نحوی این موسیقی بتواند واسطه ای برای انتقال شناخت و آگاهی  هم باشد چراکه در نهایت مسئولیت هریک از ما در جهان هستی همراهی کردن با دیگران است و در این راه هر قدمی فارغ از نتیجه آن قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟