دکتر جراحی که خواننده شد

این برنامه یک پزشک Doctor اکتیو و انرژیک دارد: دکتر مسعود صابری که به راحتی توانسته دربرابر فرزاد حسنی قدعلم کند.

سال پیش که «اکسیر» روی آنتن شبکه سه رفت کارشناس برنامه خیلی زود به چشم آمد. دکتر مسعود صابری متخصص جراحی مغز و اعصاب است اما اکت و بیان او با تمام دکترهایی که تا به حال به تلویزیون آمده اند، فرق دارد. او جلوی دوربین راحت است و در مقابل مجری انرژیکی چون فرزاد حسنی کم نمی آورد. برای اجرای بهتر در «اکسیر» کلاس بازیگری رفته است.

دکتر مسعود صابری علاوه بر کلاس های بازیگری، یک آلبوم موسیقی هم روانه بازار Store کرده است. وی در خانواده ای بزرگ شده است که با هنر Art آشنا هستند٬ رسول صدرعاملی پسر خاله اش می باشد. او دراین باره می گوید:

من اول پزشک شدم و بعد به سمت هنر رفتم. علی سرتیپی (تهیه کننده سینما) دایی من است و رسول صدرعاملی (کارگردان سیما)، پسرخاله من. از دوران نوجوانی من بین هنرمندان بزرگ شده ام و با این قصه بیگانه نبودم. از طرفی چون در دوران دبیرستان قاری قرآن بودم صدایم تقویت شد و به سمت موسیقی رفتم.

جالب است بدانید که من سال ها آرزو داشتم که برنامه بسازم که هنرمندان بیایند و در مورد بیماری ها با هم صحبت کنیم. حالا تمام آن ایده آل های ذهنی من در اکسیر به حقیقت پیوسته است.

خاطره ای جالب از حضور دکتر مسعود صابری در برنامه تلوزیونی اکسیر:

هنگامی که دکتر مسعود صابری در یکی از قسمت های برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی حضور داشت،شیون مادری توجه عوامل برنامه و مجری را به خود جلب می کند.لوکیشین این برنامه در یکی از پارک های تهران (پارک سرخه حصار) قرار داشت.این مادر که کودک سه ساله ش در آبنمای این پارک غرق شده بود از عوامل برنامه ی اکسیر تقاضای کمک میکند.

دکتر مسعود صابری، از جراحان مغز و اعصاب کشور مهمان برنامه فرزاد حسنی بود که در پی این اتفاق بلافاصله به همراه مجری و عوامل برنامه به محل حادثه Incident رفته و با پسربچه‌ای مواجه شدند که به دلیل پرت شدن در درون آب‌نمایی آلوده، نفس نمی‌کشد و بی جان افتاده است. در نهایت با اقدامات لازم دکتر صابری جهت احیای کودک بی جان، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

پس از تماس با اورژانس، این کودک سه ساله که اهل شهر تبریز بود، به بیمارستان منتقل شد و اکنون حال عمومی وی مساعد است.

به پیشنهاد مصطفی شریفی - تهیه‌کننده برنامه «اکسیر» - با شروع مجدد ضبط این برنامه، درباره این اتفاق با حضور دو مجری صحبت شد و ویدئو لحظه نجات یافتن کودک و حواشی این حادثه پخش شد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟