اتهام عجیب روزنامه کیهان به خسروی آواز ایران

 

این روزنامه اصولگرا نوشت:

شجریان در جریان فتنه 88 کاملا در خدمت جریان ضد انقلاب قرار گرفت و خودش پخش آوازهایش از صدا و سیما را ممنوع اعلام کرد. شجریان برای فتنه‌گران سرود خواند و در خارج از کشور هر کاری از دستش برای تبلیغ علیه انقلاب و ملت ایران برمی‌آمد، انجام داد؛ در شبکه‌های ماهواره‌ای بهاییان و معاند با نظام اسلامی مانند «من و تو»، «بی‌بی‌سی»، «تلویزیون صدای آمریکا» و... مصاحبه‌های ساختارشکن انجام داد، و در گفت‌و‌گوهایش، نه فقط انقلاب و نظام اسلامی را که اصل اسلام را مورد توهین و افترا قرار داد. او در مصاحبه با تلویزیون صدای آمریکا (VOA) گفت:

«... این‌ها (اسلام و مسلمانان) هرگز با هنر Art کنار نمی‌آید، هرگز و هرگز !!! همچنان‌که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند...»

و در مصاحبه دیگری با یورو نیوز اظهار داشت: «... در طول این تاریخی که ما داشتیم، در طول این 1300-1400 سال، به علت اینکه همیشه با ایرانیت و هنرهای ما (به‌وسیله اسلام) ضدیت می‌شده، با موسیقی هم خیلی مبارزه شده که نباشد...»

شجریان در واقع در این اظهارات، فراتر از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، اصل اسلام را مورد هجمه قرار داده و آن را مخالف هنر معرفی می‌کند.

حال سؤال اینجاست که چگونه مسئولین روزنامه همشهری به خود اجازه می‌دهند که پول بیت‌المال و بودجه ملت را هزینه تبلیغ فردی بکنند که نه تنها با این ملت دشمنی ورزیده که حتی به معتقدات و باورها و مقدسات آنها نیز توهین می‌کند؟!

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟