خاطره تلخی که در یاد خواننده معروف تا ابد ماندگار شد

22 ماه می سال 2017 یک حمله انتحاری به سالن کنسرت شهر منچستر در شمال انگلستان ۲۲ کشته و ۵۹ زخمی به جای گذاشت. این واقعه در پایان کنسرت آریانا گرانده، خواننده جوان آمریکایی روی داد.

در سالگرد حمله تروریستی به سالن کنسرت منچستر، تصویری از گرانده بر روی جلد مجله پیپل چاپ شده و گفت‌وگویی هم با این خواننده جوان انجام شده است. گرانده از این اتفاق به عنوان یکی از فاجعه‌ترین اتفاقات بشری یاد می‌کند و می‌گوید تلخی آن برای همیشه در یادش خواهد ماند.

آریانا گرانده در مورد آن اتفاق تلخ می‌گوید: قرار است موسیقی امن‌ترین چیز در جهان باشد، به همین خاطر همچنان قلب Heart من از اتفاق سال گذشته سنگینی می‌کند. کشته شدن آدم‌های بی‌گناه فاجعه‌ترین اتفاقی است که می‌تواند رخ بدهد، آن هم کسانی که برای شنیدن موسیقی آمده بودند و قلب‌ و روح‌شان پاک بود.

این خواننده سال گذشته یک ماه بعد از حمله تروریستی شهر منچستر یک کنسرت خیریه به همراه چند خواننده دیگر در این شهر برگزار کرد و مجموعاً 12 میلیون دلار برای اهداء به خانواده قربانیان حمله تروریستی جمع‌آوری شد.

سال گذشته شاهدان عینی می‌گفتند دقایقی پس از آن‌که آریانا گرانده صحنه را ترک کرد، صدای یک یا دو انفجار شنیده شد و پس از آن هزاران نوجوان حاضر در سالن سراسیمه شروع به فرار Escape کردند. بسیاری از شرکت کنندگان در کنسرت این خواننده پاپ آمریکایی، دختران نوجوان ۱۰ تا ۱۵ ساله بودند؛ کسانی که به توصیف والدین‌شان نخستین کنسرت بزرگ عمرشان را تجربه می‌کردند و ماه‌ها منتظر آمدن آریانا گرانده بودند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟