خواننده معروف برای تلویزیون می خواند

وی در همین راستا افزود: از اجرای گروه هوروش بند در این برنامه اطلاعی ندارم اما من در حال آماده سازی و تلاش برای تیتراژی در شان این برنامه هستم.

این خواننده موسیقی پاپ درباره جزییات تیتراژ برنامه جشن رمضان افزود: هماهنگی های لازم برای پخش این تیتراژ شده است و باید سریع تر این اتفاق بیفتد من به دلیل حساسیت در کار و اینکه اثری درجه یک را برای مخاطب خلق کنم کمی زمان به آن اختصاص داده ام و متمرکز شده ام. من سبک و فرم خاص خودم را دارم، برایم مهم است که اثرم شنیدنی و قابل دفاع باشد و کاری برای رفع تکلیف نکرده باشم.

وی توضیح داد: من با محمد قنبری تهیه کننده برنامه جشن رمضان سالهاست که سابقه همکاری در چند برنامه مختلف را داشته ام و این دومین باری است که برای برنامه جشن رمضان تیتراژ می خوانم. محمد قنبری جزو تهیه کنندگانی است که کارها و فکرش حاصل هنر Art است، تهیه کننده ای که هنر بداند و از آن سررشته داشته باشد یک اعتبار هنری دارد و هنرمند Artist با او همکاری می کند به خصوص که روحیات من را می شناسد بنابراین وقتی از من برای همکاری در برنامه دعوت کرد پذیرفتم.

خواننده ماه و ماهی به شیوه کار خود در خلق یک اثر اشاره کرد و افزود: بعد از تجربه خلق و انتشار آلبوم "ماه و ماهی" چند قطعه را تولید کردم و هر کدام با هدفی در بازار Store موسیقی منتشر شد تا از این طریق مخاطب خود را گسترش داده و نیز متوجه شوم که در چه فضایی نوگرایی کرده تا شکلهای متفاوتی در آثارم خلق کنم.

اشرف زاده گفت: با وجود آلبوم جدیدم که آماده انتشار است تک قطعاتی تولید کرده ام که قصد دارم با دقت و حساسیت زیادی آنها را منتشر کنم. به شدت معتقدم که شناسنامه کاری هنرمند با خلق هر تک قطعه می تواند روشن تر یا تاریک تر شود به همین دلیل موافق خلق تعدد آثار در یک زمان کوتاه نیستم و اگر بتوانم یک تیتراژ به خوبی و با کیفیت بخوانم که مخاطب با آن ارتباط برقرار کرده و از آن لذت ببرد، اجرا خواهم کرد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟