خواننده جوان موسیقی پاپ در همدان روی صحنه می رود +عکس

سیامک عباسی خواننده جوان موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت‌های موسیقایی خود با طرفدارانش در همدان دیدار می کند.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث ایجاد تفاوت در کنسرت این خواننده جوان موسیقی پاپ نسبت به سایر هنرمندان می‌شود، استفاده از تصاویر انیمیشنی است به گونه‌ای که تقریبا برای هر قطعه، تصویر انیمیشنی مربوط به خود، تدارک دیده می شود.

سیامک عباسی در کنسرت زمستانی خود مجموعه ای از قطعه‌های پرطرفدارش از آلبوم "خوشبختیت آرزومه" را روی صحنه می‌برد.

آلبوم "خوشبختیت آرزومه" ۱۳ قطعه دارد که "سقوط"، "عشق دور"، "بارون"، "دریاچه نمک"، "خوبه حال من"، "ترس"، "فلسفه‌های پوچ"، "بارون"، "تن سپرده به باد"، "روز‌های خوب"، "من انتخاب شدم"، "دچار" و "خوشبختیت آرزومه" قطعه‌های این اثر موسیقایی را تشکیل می‌دهند.

سیامک-عباسی-کنسرت2-664x498

آهنگسازی قطعه‌ها را سیامک عباسی و امیر عظیمی برعهده داشته اند که البته عباسی بیشتر ترانه سرایی‌ها و تنظیم بعضی از قطعه‌ها را نیز انجام داده است. آرون حسینی، اشکان آبرون، کوشان حداد، نیما غفاری، امیر عظیمی، مهیار رضوان و هادی سالاری (تنظیم کنندگان دیگر قطعات)، آرش پاکزاد، محمد فلاحی و کوشان حداد (میکس و مسترینگ) و حسین غیاثی (ترانه سرای یکی از قطعات) دیگر عوامل ساخت و پرداخت قطعات این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

با در نظر داشتن اینکه سیامک عباسی آهنگسازی قطعه‌های خود را انجام می‌دهد، تناسب بیشتری را می‌توان بین موسیقی و نحوه خواندن در قطعه‌های این خواننده شاهد بود البته این هنرمند Artist که دانش آموخته مقطع دکترا در رشته ادبیات فارسی است، در مواردی ترانه آثار خود را نیز می‌سراید.

سیامک عباسی در جشنواره موسیقی فجر سال ۱۳۹۵ در بخش موسیقی پاپ به اجرای برنامه پرداخت.

کنسرت سیامک عباسی روز پنج شنبه 24 اسفندماه ساعت 19:00 در سالن سینما Cinema قدس همدان برگزار می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟