برگزاری مراسم یادبود چهار هنرمند فقید موسیقی

ستاد برگزاری سومین آیین «سال نوای موسیقی» همزمان با سالروز درگذشت بابک بیات آهنگساز فقید سینما Cinema و تلویزیون، مراسم یادبود بابک بیات، آندره آرزومانیان، ناصر فرهودی و علیرضا خورشیدفر را برگزار می کند.

علی جعفری پویان، نوازنده ویولن، دبیر اجرایی و مدیر هنری این مراسم درباره بخش جنبی سومین آیین «سال نوا» گفت: از آنجایی که مراسم سومین دوره «سال نوا» همزمان با شب سال درگذشت آقای بابک بیات برگزار می شود، تصمیم گرفتیم با احترام به درگذشتگان زلزله غرب کشور بخش جنبی را با عنوان یادبود این آهنگساز و سه هنرمند درگذشته موسیقی ایران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این بخش تندیس ویژه «سال نوا» به خانواده این هنرمندان اهدا خواهد شد. همچنین در این مراسم آلبوم موسیقی کامران داروغه که به همت علی تفرشی جمع آوری شده رونمایی می شود.

سومین دوره آیین نکوداشت «سال نوا» با مشارکت ۲۰۰ نفر از اهالی موسیقی ایران و بنیاد آفرینش های هنری‌نیاوران در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود که در بخش اصلی پنج هنرمند برجسته موسیقی کشورمان همچون مینا افتاده نوازنده و مدرس سنتور، محسن افتاده نوازنده و مدرس فاگوت، محسن الهامیان مدرس مترجم و آهنگساز، همایون رحیمیان نوازنده مدرس و آهنگساز، بهروز همتی نوازنده و مدرس تار قدردانی می شوند.

سومین دوره آیین نکوداشت «سال نوا» شنبه چهارم آذرماه ساعت ۱۸ در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟