این مستاجران مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند + جزئیات

وام ودیعه مسکن/ معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید بر این‌که هیچ مشکلی در پروسه دریافت وام ودیعه برای مستأجران وجود ندارد و سرعت اجرای این برنامه مناسب است، تصریح کرد: هفته جاری گروه‌های جدید مشمول دریافت وام ودیعه مسکن مشخص خواهند شد که اطلاع‌رسانی‌‌های لازم در این‌باره انجام می‌شود.

جدیدترین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

محمود محمودزاده در خصوص جدیدترین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران اظهار کرد: بر اساس مصوبه پس از ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن امتیاز بندی شدند و به‌عنوان نمونه مستأجر کارگر دارای 3 فرزند و تحت پوشش نهادهای حمایتی بالاترین امتیاز را دارد.

وی با بیان این‌که برخی متقاضیان دو امتیاز ویک امتیاز دارند، افزود: امتیازبندی متقاضیان وام ودیعه انجام شده و تاکنون وام 130 پرونده پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که پرونده بیش از 200 هزار مقاضی وام ودیعه مسکن آماده ارسال به سیستم بانکی است که به زودی این کار را انجام خواهیم داد، گفت: مطابق مصوبه مستأجران به صورت گروه، گروه به بانک معرفی می‌شوند.

پرونده ۵۰ هزار مستأجر در کارتابل بانک‌ها

محمودزاده با اشاره به این‌که پرونده حدود 50 هزار نفر در کارتابل بانک‌هاست، اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم در این مرحله به حدود 700 هزار مستأجر وام‌های 15 تا 50 میلیون تومانی ودیعه پرداخت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟