مشاور املاک شوید!

مشاوران املاک را هم می‌توان جزیی از این افراد به‌شمار آورد. اما برای موفقیت در این شغل، یک مشاور املاک باید:

 

یک کارآموز باشد!

شاید بتوان گفت بهترین راه ورود به این حوزه و حرفه‌ای شدن در آن شروع کار به‌صورت کارآموزی است. اگر می‌خواهید به یک مشاور املاک حرفه‌ای تبدیل شوید به نظر می‌رسد بهترین راه همین باشد. کار تمام‌وقت و فعال بودن در این حوزه، درآمد شما را افزایش می‌دهد. شاید در ابتدای راه کمی اذیت شوید ولی خواهید دید که میزان کمیسیون دریافتی رفته‌رفته بیشتر شده و روزی خواهد رسید که دیگر از این بابت نگرانی نخواهید داشت. اعتمادبه‌نفس یک مشاور املاک پس از چند ماه به شدت افزایش می‌یابد. با حرارت و پرانرژی صحبت می‌کند و از کار خود راضی است.

 

در آژانس املاکی کار کند که به وعده‌ها پایبند باشد!

مشاوران املاک گاها از رضایت شغلی کافی برخوردار نیستند. آنها قرارداد کاری ندارند و کم بودن پورسانت را از مواردی می‌دانند که دیدگاه‌شان را نسبت به این شغل زیر سوال می‌برد. بهتر است دفاتری را برای کار انتخاب کنند که خیالشان را آسوده کند.

 

تحصیلات دانشگاهی داشته باشد!

امروزه برخی از بنگاه‌های املاک، مشاورانی با تحصیلات دانشگاهی را جذب می‌کنند. اما شاید این گزینه، بهترین راه انتخاب یک مشاور نباشد. هستند مشاورانی که بدون اخذ مدارک دانشگاهی هم به ویژه‌ترین شکل کار می‌کنند و در کار خود موفق هستند.

 

مشق مشاوری ببیند!

شرکت در سمینارهای تخصصی مشاوران املاک آلونک بهترین انتخاب در روزهایی است که همه به دنبال حرفه‌ای شدن هستند.

آلونک پس از اتمام این سمینارها به مشاوران مدرک اعطا کرده و آموزش‌هایی مناسب با عملکرد آنها به مشاوران اعطا خواهد کرد.

 

درست ارتباط برقرار کند!

برقراری ارتباط منطقی و درست با خریداران و فروشندگان، به مشاوران کمک می‌کند تا به بالاترین موفقیت‌ها در کار خود دست پیدا کنند. داشتن اطلاعات زیاد تنها علت موفقیت نیست. باید دانست که باید با هر مشتری چطور رفتار کرد. در واقع توانایی برقراری ارتباط با مشتری، توانایی عقد قرارداد و اداره‌ی درست آن از قابلیت‌های یک مشاور است.

آیا این خبر مفید بود؟