دستگیری سارق و کشف موتور سیکلت سرقتی در اراک

به گزارش رکنا؛ رئیس پلیس راه استان مرکزی از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از سوی مأموران پلیس راه اراک- توره در سطح محور‌های مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ"محمد پور شمس"با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس راه اراک- توره، روزگذشته در هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری، با مشاهده یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در جعبه بغل آن و مغایرت داشتن این امر با حمل و نقل ناوگان مسافربری، تحقیقات خود را دراین زمنیه آغاز کردند.

سرهنگ پورشمس افزود: در تحقیقات فنی مأموران پلیس راه اراک- توره، کمک راننده این اتوبوس مسافربری با ارائه پلاک یک دستگاه موتور سیکلت به مأموران، اذعان داشت که موتور سیکلت مذکور متعلق به او می‌باشد که پس از استعلام از سامانه اجرائیات راهور، مشخص شد که موتور سیکلت کشف شده سرقتی و پلاک ارائه شده، متعلق به آن نیست.

او رئیس پلیس راه استان مرکزی در پایان با اشاره به اظهارات ضد و نقیض کمک راننده اتوبوس مسافربری و باتکمیل تحقیقات میدانی گفت:با محرز شدن سرقتی بودن موتور سیکلت، کمک راننده اتوبوس پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی افزود: موتور سیکلت سرقتی کشف شده نیز به پارکینگ منتقل تا پس از سیر مراحل اداری به مالک اصلی آن تحویل داده شود.

 

کدخبر: 846036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟