کشف 3 موتورسیکلت سرقتی در تهران

 سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیات کلانتری173 امین اباد با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی مطله شدند مرد جوانی با همکاری 2 همدستش موتورسیکلت ها را سرقت و با همکاری 2 همدستش با تغییر اصالت موتورسیکلت ، آنها را به مالخران موتورسیکلت های سرقتی می فروشد.                            

به گزارش رکنا، وی  با اشاره به اینکه آخرین مخفیگاه متهم شناسایی و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت، افزود : با هماهنگی های قضائی تیم عملیات کلانتری در  یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید انجام شده از این محل محل یک عدد پلاک مسروقه موتور سیکلت کشف و به همراه متهم جهت بررسی تخصصی به کلانتری 173 امین اباد منتقل کردند.                                

فرمانده انتظامی شهرستان ری  با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت بود،  اعلام داشت: در تحقیقات انجام شده متهم اظهار داشت با همکاری 2 همدستش موتورسیکلت هایی که در معابر عمومی پارک و ضریب ایمنی کمتری داشتند سرقت می کرده است.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه سارقان متواری شناسایی و  پس از هماهنگی های قضائی  در  2 عملیات جداگانه متهمان  در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ها 2 موتورسکیلت هندا و آپاچی مسروقه کشف شد، خاطر نشان کرد: با شناسایی مال باختگان اعضای این باند 3 نفره در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 746434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟