خرید سه دستگاه خودرو ۱۸ تن اطفای حریق ویژه آتش‌نشانی اراک

به گزارش رکنا، محسن فضلی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اراک گفت: با توجه به این‌که ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی در چند سال اخیر به‌روزرسانی نشده است و عمر مشخصی دارد، نیاز به بازسازی خودروهای این سازمان محسوس بود.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی اراک در اواخر سال گذشته اقدام به خرید سه دستگاه خودرو ۱۸ تُن برای تجهیز به‌عنوان خودروهای امداد و نجات و اطفای حریق کرد که در سال جاری فراخوان مناقصه آن، برای شناسایی پیمانکار جهت تجهیز اتاق، نصب پمپ و تجهیزات روی این خودروها اعلام شد که امیدواریم در ماه‌های آینده تجهیز این خودروها انجام و به ناوگان موتوری سازمان اضافه شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک تصریح کرد: با به‌روزرسانی ناوگان موتوری و خودروهای آتش‌نشانی، امدادرسانی بهتری را به شهروندان و حادثه‌دیدگان در سطح شهر ارائه خواهیم داد، لذا امیدواریم در سال جاری و سال آینده با کمک شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بودجه مناسبی به این موضوع اختصاص داده شود.

فضلی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ خودرو سبک و سنگین امداد و نجات و اطفای حریق در سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک وجود دارد که با اضافه شدن سه دستگاه یادشده، این تعداد به ۳۰ خودرو افزایش خواهد یافت.

فضلی خاطرنشان کرد: خرید خودرو نردبان آتش‌نشانی که یکی دیگر از نیازهای اصلی سازمان آتش‌نشانی اراک به شمار می‌رفت، با موافقت شورای اسلامی انجام شد و در مرحله شناسایی پیمانکار قرار گرفته است تا در سامانه متمرکز خرید دستگاه‌های دولتی بارگذاری شود و با تعیین پیمانکار و انعقاد قرارداد به مجموعه خودروهای سازمان اضافه شود

کدخبر: 815305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟