بازداشت 3 عضو یک خانواده بی آبرو در اراک

سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همکاری اطلاعاتی با پلیس کردستان، از جابه‌جایی یک محموله مواد مخدر توسط تعدادی قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد که اعضای ۳ باند خانوادگی قاچاق مواد افیونی در حال جابه‌جایی مواد و تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک هستند که بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس استان که با همکاری تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اجرایی شد، ۳ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و ۴ قاچاقچی که ۸ نفر از اعضای خانواده هایشان آنها را همراهی می‌کردند، دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودروها ۱۹۳ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه این محموله از استان‌های غربی کشور به مقصد مرکز کشور در حال جابه‌جایی بود، گفت: تمامی دستگیرشدگان در این عملیات به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 706918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟