انتقاد میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) از برخی هیات‌ها + فیلم

به گزارش رکنا، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در جمع یک هیات خطاب به برخی هیات ها و مداحان و مسئولین فرهنگی در مورد سنت ها هیات داری و مداحی در ماه محرم گفت.

میثم مطیعی در جمع یک هیئت از آئین عزاداری در ماه محرم و زنده نگه داشتن سنت های عزاداری در گذشته سخنانی بیان کرد و خطاب به هیات ها و مداحان و مسئولین فرهنگی گفت: نگذارید این سنت های عزاداری که سالیان سال از گذشتگان به ما رسیده از میان ما برود.

بیوگرافی میثم مطیعی مداح معروف

میثم مطیعی زاده ۱۳۶۳ در تهران مداح ایرانی و مدرس دانشگاه امام صادق است. او از نوحه‌خوانان مراسم‌ بیت رهبری و در حضور سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران است. مطیعی در مداحی‌های خود به مسائل مرتبط با جبهه مقاومت و دیگر موضوعات سیاسی و اجتماعی نیز اشاره می‌کند.

مطیعی از شاگردان مجتبی تهرانی و فارغ‌التحصیل دکتری علوم قرآن و حدیث از دانشگاه امام صادق است. او به سبب خواندن شعری در مراسم قبل از نماز عید فطر سال ۱۳۹۶ تهران به امامت خامنه‌ای که در آن از برجام و مواضع دولت وقت حسن روحانی انتقاد کرد، مورد توجه قرار گرفت.

خانواده میثم مطیعی

میثم مطیعی در تهران به دنیا آمد و در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شد. پدر او از مبارزان انقلاب ۱۳۵۷ بود که در سال ۱۳۸۳ درگذشت و عمویش در جنگ ایران و عراق درگذشت. او دو فرزند پسر دارد.

آغاز کار میثم مطیعی

مطیعی اولین کارهایش را از جلسات مذهبی مجتبی تهرانی آغاز کرده‌است. او از مؤسسین دفتر حفظ و نشر آثار مجتبی تهرانی است و اولین مدیر عامل این مؤسسه نیز بوده‌است. او در مصاحبه‌ای با تسنیم در بهمن ۱۳۹۱ اعلام کرد که به خاطر تعالیم استاد اخلاقش مجتبی تهرانی مدت‌ها از پذیرش پیشنهاد مداحی در صدا و سیما و مصاحبه با رسانه‌ها خودداری می‌کرده‌است.

کدخبر: 912234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟