آغاز عملیات آزاد سازی بستر راکد رودخانه چپکرود

به گزارش رکنا ، سید جمال موسوی از آغاز آزاد سازی بستر راکد رودخانه چپکرود خبر داد و اظهار کرد: به روسای ادارات منابع آب شهرستان‌های جویبار و بابلسر اعلام شد تا در اسرع وقت نسبت به آزاد سازی بستر راکد رودخانه چپکرود برابر مقررات قانونی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت منابع آب شهرستان‌های مذکور برای آزادسازی بستر، نیازمند شناسایی متجاوزین و متصرفین مجاز(دارای قرارداد اجاره‌بستر) بوده که پس از تعیین مختصات محدوده تحت تصرف آن‌ها و درج آن در نقشه‌های مربوطه، مراحل قانونی برای آزاد سازی بستر راکد را با مشارکت و حمایت دستگاه‌های قضایی و انتظامی انجام خواهند داد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: پس از شناسایی متجاوزین و متصرفین به زودی آگهی عمومی از طریق جراید و رسانه‌ها انجام و افراد در صورت اعتراض می‌توانند به ادارات ذیربط مراجعه کنند.

موسوی هدف از آزاد سازی بستر را حفظ و صیانت از انفال عمومی و همچنین بازگشایی، ساماندهی و لایروبی رودخانه چپکرود اعلام کرد و گفت: این اقدام موجب حفظ ساختار و مورفولوژی رودخانه شده و امکان مدیریت بهتر سیلاب را فراهم می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟