مجلس علت انتصاب همسر متهم امنیتی را بررسی می کند

به گزارش رکنا ، علی بابایی کارنامی در واکنش به انتصاب امین احمدیان، همسر یک متهم امنیتی در هیئت مدیره یکی از شرکت های بیمه گفت: خط قرمز مجلس شورای اسلامی این است کسانی که دوتابعیتی هستند یا فتنه‌ای علیه کشور راه می‌اندازند و منافع ملی کشور را زیر سوال می‌برند، در ارکان نظام به کار گرفته نشوند.

وی بیان کرد: البته ما موافق رقابت‌های قانونی سیاسی و طرفدار آزادی افکار و اندیشه هستیم اما کسانی که از قانون عدول می‌کنند و علیه منافع ملت و نظام اقدامات ساختارشکنانه انجام می‌دهند، نباید در ارکان نظام به کار گرفته شوند و موضع مجلس نسبت به این افراد منفی است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چرا که ما هنوز درباره چند و چون این مسئله اطلاع دقیقی نداریم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که برای کمیسیون اجتماعی مجلس محرز شود که وزارت کار صلاحیت این فرد را تأیید کرده است و مستنداتی در این زمینه به دست بیاوریم، قطعاً به شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهیم تا نسبت به چنین تصمیماتی تجدیدنظر کند.

 چند روز قبل امین احمدیان، همسر بهاره هدایت، متهم امنیتی فتنه ۸۸ و آبان ۹۸ توانست به نمایندگی از صندوق یک بیمه به عضویت در هیأت مدیره یکی از شرکت های معتبربیمه درآید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع : مهر

کدخبر: 607126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟