گنج‌یابان در دام پلیس میاندورود

وحید محمدیاظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی میاندورود از یک فقره حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مطلع و موضوع در دستور کار خود قرار دادند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در این خصوص ۸ نفر که در حال حفاری بودند را دستگیر و به مقرانتظامی انتقال دهند.

وی بیان کرد: در بازرسی از محل حفاری سه دستگاه گنج یاب و ردیاب قاچاق و یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه خودروی پراید کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی میاندورود با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این شهرستان است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت این دسته از افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

محمدی با اشاره به حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از این حوادث ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی موفق به کشف 7 هزار و 500 عدد مواد محترقه شدند.

وی افزود: استفاده از هر گونه مواد محترقه که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

جانشین انتظامی میاندورود همچنین از شهروندان خواست برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی گرفته و در صورت داشتن هر گونه اطلاعاتی در خصوص پخش مواد محترقه با ۱۱۰ در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟